Gå til innhold

Blødning i uke 16/svimmel...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å blø "litt". Først var det friskt blod, men nå er det mer brunaktig...Flere som har opplevd det samme...? Fikk beskjed om at det kan være så enkelt som et blodkar som har sprekt. Er også veldig svimmel til tider... Ikke noe feil med prøver og blodtrykk, noen som har et svar på dette...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville insistert på en kontroll hos legen din..jeg hadde bittelitt blødning for noen uker siden, og ringte jm ang dette, fikk beskjed om dersom det ikke ga seg i løpet av et døgn, skulle jeg ringe føden. det ga seg ikke, og jeg ringte føden, fikk komme inn til full sjekk, innvendig og utvendig ul m lege..

siden du ikke har "kontakt" med føden ennå (det får du på ordinær ul) ville jeg ringt fastlege, eller helst jm hvis du har det!

det er mest sannsynelig et blodkar som har sprekt, ja, så ikke få panikk! men en ekstra sjekk er alikevell godt for nervene! jeg fikk høre underveis av både lege og jm, at dette mest sannsynelig ikke var noe farli, og det var det heller ikke!

det er ikke så uvanlig å blø litt! men man bør få en oppfølging!

lykke til!

Skrevet

Hadde en liten blødning i uke 15, litt friskt blod om morgenen, så ble det brun utflod som gikk bort etter et døgn, cirka.

Ringte legen og fikk komme til med en gang. Der fikk jeg konstatert hjertelyd og gikk lettet hjem : )

Ring jordmor/lege og sørg for at de tar deg seriøst - det er jobben deres.

Det er godt å få en sjekk for å være sikker på at alt er fint (det er det helt sikkert)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg fikk en blødning i uke 21 å fikk komme inn til sykehuset for kontroll med en gang. Jeg hadde en åreknute eller en syste ved den indre livmoråpningen. Men fikk beskjed om at det ikke var annet å gjøre enn å ta det med ro. Men så ble det påvist urinveisinfeksjon også og da fikk jeg besked om at det var dette som kunne utløse blødningen. Så jeg hadde bedt dem om å ta en sjekk på det om jeg var deg. :)

Det at du er svimmel kan kanskje komme av jernmangel? Du bør ihvertfall få sjekket opp dette.

Lykke til!

Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...