Gå til innhold

Halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter sånn med halsbrann!

Fikk tips om graviscon eller noe sånn,

men for all del ikke de tyggetablettene!

Fikk visst veldig med hull i tennene av dem...

Så jeg kjøpte den drikkbare, men drikkbar og drikkbar fru blom!

Jeg brekker meg hver gang jeg prøver å svelge dette "limet"!

Det er skikkelig skikkelig kvalmt, blir dårlig bare av tanken...

Noen andre som bruker dette??

(Det har vært veldig effektivt de gangene jeg har klart å få noen dråper ned,

men det er ikke noen fornlyelse å drikke akkurat........)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt tyggetablettene og ikke fått hull i tennene av dem.

Men jeg har heller aldri hatt hull i tennene da (er 28 år), så kanskje jeg rett og slett har "supertenner".

Skrevet

Man får kjøpt link tyggetbl på apoteket. Jeg syns de er veldige effektive. Vet det fins i flytende form også, men fant ikke det på apoteket.

Skrevet

Hei,

jeg har også fått halsbrann, og har funnet ut at jeg ikke kan spise løk (uansett type), sild i tomat og helst ikke rødvinseddikk (salater osv). Fikk et tips om garviscon og love hearts. Det har hjulpet meg. Tannlegen får sikkert nok å gjøre i slutten av november, men det får våge seg. Orker ikke ubehaget med halsbrann.

Lykke til

Skrevet

Hos meg hjelper det å drikke ett glass melk. Har greid å holde meg unna garviscon ennå, men kommer nok dit tilslutt. Jeg har også prøvd love hearts og det fungerer faktisk.

Skrevet

jeg sliter også med halsbrann!!!

hjelper med melk, har hørt at mandler skal være bra!!

har ikke prøvd selv!!!!

ellers har jeg funnet ut at mat med tomatsauser eller tomat i det hele tatt gjør det verre!!

sover med en ekstra pute under hodet!! det hjelper også!!!

Skrevet

Hei!

Føler med deg! Siste svangerskap hadde jeg store plager med halsbrann. Prøvde ALLT fra Loveharts(drops..), melk, iskrem(virket litt på humørtet i allefall), Gaviscon tabletter og flytende, link osv.. Ble kvalm av de fleste produktene, men fikk en favortitt i Novaluzid tyggetabletter med mintsmak. Tok en el to slike i senga på kvelden. Og kunne ikke snu meg etterpå for da var d i gang igjen!!

Prøv å ikke spise så sent på kvelden, bøye deg framover, ligg med store puter i ryggen o.l.

Lykke til!!!!!!!!!!

Nå er jeg 20 uker på vei og beg å kjenne halsbrann fast om kvelden igjen. Er vel likt som sistgang...

Skrevet

Jeg klarte ikke Graviscon, de var ekle og få i seg. Men derimot Link, den sverger jeg til...

Ellers er det tips å bygge deg opp i senga om natta. Jeg ligger så høyt at jeg ser ned på mannen min. Hehe....

Og ungå sterk mat....

Skrevet

Mandler har hjulpet meg, du må spise tre (minimum) i slengen. Grunnen til at de hjelper er at de inneholder en olje som nøytraliserer magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...