Holly❄️ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Og det er det kun en grunn for; Pappa kommer på besøk. Vi har alltid hatt et anstrengt forhold, så jeg gruer meg ihjel hver gang jg må møte han. Jeg er så stresset at jeg kjefter huden full av ungene, kjefter og klager på mannen min og er generelt sur... Hater og ha det slik!! Hvordan unngå besøk fra pappa når jeg ikke har noen grunn?? Hadde hatt det fint om kontakten vår gikk kun på mail, telefon... Åååååå, super sliten allerede.... Vil ikke at han skal komme.....
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ring og s du er sliten, og at du ikke orker besøk. Hvorfor er forholdet så dårlig?
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor ikke sette dere ned og snakkes sammen og finne ut hva problemet er, merket at jeg blir kjempeli meg når snakker slik ang pappan din...tror ikke at han vil ha det slik heller...! Føler at han er veldig glad i deg og du i han ... :)
Holly❄️ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Alltid vært dårlig.. han har jobbet bort barndommen min, og vært sur generelt hele tiden (pga overarbeid) Så jeg har nesten ikke hatt alenetid med han, så det blir fryktelig "påtvungen" på en måte... Blir superstresset hver gang han ringer... Har ringt de to siste gangene med unnskyldninger, så blir dumt og ringe enda en gang..... Foreldrene mine skilles så han prøver visst og gjøre opp for den tapte barndommen jeg fikk med han... Litt sent kanskje...
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 uff da det hørtes ikke bra...da synest jeg du skal fortelle han hvordan du føler det, si det slik du forteller det til oss jentenen akkuratt nå . Er sikkert ikke lett, men kanskje du vil få det bedre med deg selv etterpå i steden for og ha alle følelsene inni deg ??
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Forstår deg veldig godt jeg, er sånn når jeg skal hjem til mamma og pappa. Jeg blir så stressa av dem (spessielt mamma) at jeg blir skikkelig bitch mot mann og barn. "Heldigvis" ser jeg dem ikke så ofte lenger, fordi vi bor laaaangt fra hverandre. Er synd det er sånn, håper du får en overraskende positiv dag med din far, pleier jo som regel å gå bedre en en tror, eller?? Lykke til ihvertfall!!!! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå