ana baroma Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg sier bare: Gled dere!! har aldri vært på det før, men dette var kjempeartig!! Gode skuespillere, en utrolig timing og scenografi... Masse smell og flammer, kjempespennende og bittelitt skummelt:) Sangene er de gode gamle, selv jeg kunne jo teksten på opptil flere av dem. Så alt i alt, veldig artig:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ja, jeg gleder meg og det gjør ihvertall sønnen min på 3,5år! Vi var der ifjor også, håper han ikke blir skremt av all smellen. Skal tante bassa bli mamma eller er det bare nicket ditt? hehe...
Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Så bra! Skal ikke dit i år, men blir nok en tur til neste sommer...hvis det går da.. Men hadde du bra billetter? Vi sjekket i år, og det var slik vi kunne se, kun elendige billetter igjen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Vi kjøpte billetter nesten med en gang salget startet i november og fikk på 1 rad.
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Det er nok bare nicket mitt... hehe. Har hett det her inne siden jeg begynte her, og jeg er jo ikke noe annet enn stemor fra før. Men nå spreller det et avkom i magen, ja.
ana baroma Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi fikk veldig bra bill, 6. rad i midten.
Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Det er jo rått å kjøpe sååå tidlig. Aner ikke når gubben har ferie allerede da!!! Vel, må kanskje bli tur med meg og barna da! Skal prøve å være tidlig ute i år, for neste år... Dere får kose dere! Vi var i Legoland i midten av juni, og det var en suksess for 4 åringen her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå