Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet? Jeg sliter virkelig med nattesøvnen nå for tiden.. Aner ikke hvorfor. Tror ikke det er noe som plager meg heller... Bruker mellom 2 og 5 timer hver natt for å få sovne.. Ellers ligger bare og tvinner meg. Prøvd det meste av kjerringråd og ingenting fungerer. Når jeg først har sovna er det bare noen få timer til mini våkner og skal opp, så jeg er jo helt underernært på søvn nå..
ZamZam Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Kan ikke skjønne at det skal være noen kriterier for å få det, bortsett fra søvnmangel.. Ville ha ringt til legen å forklart at du ikke får sove, du som alle andre har et behov for søvn for å fungere så derfor må du ha hjelp i en liten periode for å få sove..
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Har du prøvd sånne fra helsekosten? Valerina natt, tror jeg de heter....
Mille** Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Leger er ganske restriktive på å dele ut sovemedisin, man blir fort avhengig. Tipper du vil få antihistaminer som du blir trøtt av først, hvis de ikke funker så kanskje du får sovemedisin. Ring fastlegen din du. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå