Gå til innhold

Treff for august-mammaer....forslag til dato?


Legekjærringa

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle sette opp et treff for august-mammaer en dag i juli. Alle er velkommen uansett alder. Tenkte på en peppes pizza nede i byen eller noe sånt. Håper flere som deltok på en av de første treffene har anledning til å komme!

 

Mitt forslag enten tors 19 eller fre 20 juli eller en dag i uke 30 fra mandag 23. Siste innspurt før vi føder og danner trille-gruppe...? Flere har sikkert ferie, men håper en del har anlending til å komme...men vi setter maks 10-15 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig lyst til å komme da jeg enda ikke har hatt anledning til å stille opp på noen BIM-treff. Men det ser dårlig ut denne gangen også, da jeg er på ferie i to uker av fra lørdag av..... Men i uke 31 er jeg veldig ledig!! Men det er kanskje litt sent for de som har termin i begynnelsen av august.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også godt tenke meg å være med. Alle de foreslåtte datoene passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kunne også tenke meg å komme på treff! Er bortreist uke 29, men tilbake i uke 30. Så fra mandag 23. og utover passer for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Kunne gjerne tenke meg å være med på treff, selv om jeg ikke har vært med tidligere... Mandag 23. hadde passet fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp når som helst, jeg er gjerne med:-) Dagtid er vel best siden de fleste begynner å gå ut i permisjon nå eller er sykemeldt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette i Oslo, eller kor er det dette treffet skal vera? Fint om dette blir oppgitt. Sikkert mange fleire enn meg som lurer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, jeg har ikke fått anledning tidligere til å være med, er frem og tilbake på hytta på ferie, men er jeg hjemme vil jeg fryktelig gjerne være med:-) Prøver følge med hvilken dato dere bestemmer.

Og når augustbabyene våre er kommet kan vi jo prøve treffes da også- hadde vært hyggelig!! hilsen en som begynner glede seg til lillegutten kommer i august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre kan jeg ikke være med før 30. juli. Kanskje det blir enda et treff i begynnelsen av august? For alle utålmodige augustmammer som venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke skrev det- Treffet blir i Oslo.

 

Hva med kl. 13 mandag 23 juli.

Jeg satte eksempel peppes, men er åpen for forslag hvor vi kan bestille bord, siden det blir på dagtid. Samler inn litt forslag før jeg setter opp treffet under BIM-treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppes er jo et greit sted. Fint om det blir et sted i nærheten av et knutepunkt for transport,- som i nærheten av oslo s eller nationaltheateret bare....:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 23. kl 13.00 Passer i alle fall for meg.. Og peppes er vel sentralt for de fleste..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...