Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig fått igjen huset mitt, så jeg burde iallefall rydde opp og vaske skikkelig etter at byggerene har vært her å malt noen rom, tak og gjort små reparasjoner. Jeg burde også ha pakket noen kartonger til flyttelasset, ryddet opp igjen ute etter byggerene som skal ha ferie.

Tingen er jo bare at jeg sitter her, ble helt satt ut isted da jeg tok å satte igjen lillemannen min i barnehagen. Det er vel egentlig bare en lekehage, men han hylte på mamma og kloret seg fast til meg..

Han skal jo være der to ganger i uka slik at han får treffe andre barn å slipper å dilte i meg hele tiden, jeg får jo også litt fri når han er der.

Ble skikkelig usikker på om det var det rette å gjøre da jeg kom hjem uten han, så jeg gleder meg til å kunne henta han før tolv for å høre hvordan det har gått... Lurer veldig på om han har hylt hele morgenen, han kjenner jo nesten ingen der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle egentlig på 2års kontroll med minsten med pga feber blir det ingenting av. Vi tar heller en tur til mine foreldre før de drar på ferie.

Skrevet

ååå takk, jeg skal til legen med mine to i dag for å ta vaksiner...

Hadde helt glemt det!!

Håper minsten din blir frisk igjen snart!!

Skrevet

Jada går nok fort over. Er visst 3 stk fra samme barneselskap som har fått feber. Men men...uansett hva det er, så er det sikkert bedre å ha det nå enn da han blir stor...

Ja får huske legen nå da!!

Skrevet

Jeg skal sove litt nå når snuppa skal sove, så må jeg på veromoda å bytte et skjørt jeg kjøpte på lørdagen.. Trodde nok at jeg var tynnere enn jeg er gitt :P fikk det ikke over hoftene, og når jeg tredde det over hodet stoppa det rundt magen :P

Skal vel se om jeg ikke gidder å støvsuge litt og vaske klær også..

hehe, sikkert veldig intr. for alle dere =)

Skrevet

Får besøk av to venninner og sønnene deres =)

Skrevet

støvsuge litt og så på babyshop seinere i dag for å kjøpe babygym...

Skrevet

Er på jobb, skal være det frem til 18, etter det er det middag, legging også litt rydding, må prøve å få orden på huset før vi reiser på ferie på søndag!! Skal heldigvis ha fri torsdag og fredag, sånn at jeg får pakke, rydde å vaske uten unger i beina!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...