Gå til innhold

flere som er slitne nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har følt meg fyllasyk siden lørdag. orker ikke annet enn å ligge på sofaen. har halsbrann og sure oppstøt som holder meg våken om natten. begynte heldigvis på uke 37 i dag. så da gjør det ingenting om jeg føder snart. er bare så redd for at jeg skal ha like lite energi når babyen kommer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg energien kommer tilbake som lyn fr klar himmel når den lille kommer.. gjorde ihvertfall det med meg når jeg fikk førstemann... er litt urolig på hvordan det blir nåsom jeg har en masekopp fra før.... hehe.. men han begynner i barnehagen 15 august så da får jeg jo litt avlastning der.

Skrevet

Er nok kroppen som lader opp til det som skal komme. Selv om du blir sliten etterpå er det liksom en annen type sliten:o)

Skrevet

JAAAAAAAAAAA!!!!

Jeg har 6-7 uker igen! De sure oppstøtene tar knekken på meg!

Skrevet

godt å høre det da. hodet er festet, slimproppen har gått og jeg har en del maserier. så det er vel ikke så fryktelig lenge igjen nå håper jeg.

Skrevet

ja syntes de sure oppstøtene er verst. stakkar deg som har så lenge igjen da. har heldigvis bare 3 uker jeg da. måtte sitte og sove i natt. da jeg var gått tom for gaviscon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...