Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i bryllup i helgen og dagen etter ble jeg utrolig dårlig i magen. Diare og kvalme, lå i sengen hele dagen ( bortsett fra når jeg ikke løp på do!) Jeg spiste noen kaker i bryllupet (var bare til kaffi).. og lurer på om noen av eggene i disse har vært dårlige.. (fikk eggesmak i halsen når jeg rapte.. æsj.. jeg vet det)..

Før jeg gikk i bryllupet spiste jeg jordbær her hjemme, men jeg var veldig nøye med å vaske de skikkelig, så det ikke skulle være jord og annet på de.. så tror ikke det er disse som er synderen.

I natt har jeg vært oppe mange ganger, på nippet til å spy og idag er det skikkelig mageknip. Jeg er redd for at jeg kan være matforgiftet og at dette kan være farlig for babyen. Jeg er i uke 30 nå.

Noen som har erfaringer rundt dette?, så er jeg takknemlig for svar.. jeg er litt bekymret nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er farlig for babyen ville jeg nok ringt legen eller jm å hørt med de om. Bedre kvalifisert til å svare på det enn det vi (flertallet av oss hvertfall) her inne er.

Men behagelig er det hvertfall ikke... Håper du blir bedre snart - ikke godt å være matforgiftet -

Skrevet

Hadde faktisk samme erfaring rundt uke 30. Tror ikke "egge-rapen" kommer av dårlige egg. Spydde så jeg trodde ungen skulle komme ut feil vei;o). Om du er redd for babyen syns jeg du skulle ringe til jordmor/ lege å høre. Det gikk greitt med meg, men alltid greitt å vite sikkert:o)

Skrevet

Oki, takk for svar. Ringte til jordmor isted, og hun sa at jeg ikke trengte å bekymre meg. Det var bare jeg som fikk ubehaget, og ikke babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...