Gå til innhold

Barberer deres menner seg under armene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke min, men det hadde ikke gjort noe om han gjorde. Er det femenint hvis en mann barberer seg under armene eller er det vaneligt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry synes jeg!!!

Tenk en skikkelig barsk mann med masse muskler og null hår under armene....hehe

Nei la de beholde hårene der.

Skrevet

Gubben barberer seg ikke der, men nå er jo han villmarkens sønn...hehe :o)

Skrevet

Ikke barbere, men klippe det ytterste litt, syns det er fælt når hårene stikker ut med armene langs siden:)

Skrevet

Nei, tror aldri det hadde falt ham inn. Men det hender jeg napper bort de 4 brysthårene hans delvis mot hans vilje.

Skrevet

igjen hiver jeg meg med i diskusjonen

menn med masse hår er grusomt

her trimmes det...det barberes ikke men hallo...

Skrevet

Menn uten hår er grusomt:) Er man mann så skal man da være MANN!

Skrevet

jeg krever at min gjør det.. setter seg såå mye lukt i hårene at han ikke blir å være i hus med..

Var litt rart til å begynne med, men nå er det greit..

Skrevet

-samme her. Det er usexy når de er helt glattbarbert, og usexy når de er laaaaange :P heldigvis har han en fin mellomting.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

nei.. han gjør ikke det.. takk og lov.. så ekkelt og stygt... lite mandig

Skrevet

En gang i året, skjer det...etter tvang fra min side, for jeg synes det er morsomt..................

Skrevet

Nope.

Tror han hadde dødd av latterkrampe om jeg hadde foreslått noe sånt =)

Men nå er han ikke noen apemann heller da, så det er hverken stygt eller sjenerende.

Skrevet

Min gjør det - og ikke bare der, men overalt.

Ser ikke noe feminint med det i det hele tatt. Han gjør som han vil, jeg ser ikke på ham som mindre mann fordi om han barberer seg.

Latterlig å høre at de blir mindre menn/mannfolk fordi de barberer seg - hva søren har det med hvor mye kroppshår man har å gjøre?

Skrevet

hehe, stakkars mannen om jeg hadde kommet med et sånt ønske... Ørehårene tas med jevne mellomrom, og det tror jeg får holde. Dersom jeg hadde kommet med forslag om å fjerne noen hår her og der, så hadde jeg nok tråkka veldig på hans mandighet:) Men jeg likern som han er, jeg da:)

Skrevet

Jeg støtter Memo:)

min x barberer også overalt, og jeg syns det er helt ok! jeg er ikke noe stor "hår - fan" hehe

menn får gjøre som de vil, men syns ikke de er mindre mannlige selv om de barberer seg.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hinta til eksen maaange ganger at han godt kunne barbere seg under armene for at jeg kunne kose meg i armkroken hans...var jo klin umulig å finne en behagelig stilling når hårene i armhulen kilte meg i ansiktet!:P Men han barberte seg aldri da.

Synes hverken det er feminint for en mann å barbere seg under arma eller maskulint for ei dame å ikke barbere seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...