Solum Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 13 dager over IKM. ingen TR og negativ test. jeg bør vel gå til legen, men hva kan det hjelpe egentlig? må jeg ikke egentlig bare vente til TR kommer av seg selv uansett? hva sjekker legen i slike tilfeller?
Dizzie_mortil3 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Det er faktisk ikke uvanlig at mensen uteblir 1 gang, det skyldes oftest at slimhinnen i livmoren ikke har bygget seg opp nok tilå gi en blødning. Men hvis du vet du hadde eggløsning men likevel negativ test 13 dager over IKM, kan legen ta blodprøve for å se om du har en veldig lav hCG. Dette er isåfall patologisk.
Solum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Takk for svar. jeg har ikke tatt noen el tester, så helt sikker kan jeg ikke være, men jeg pleier å kjenne el ganske godt, med murringer og ømhet i eggstokkene. så jeg er rimelig sikker. hva betyr det med patologisk?
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg var hos legen etter lignende opplevelse forrige syklus. Var 2,5uker over IKM når jeg var der. Han testet da med urin, men den var negativ akkurat som hjemme. Så tok de masse blodprøver og sjekket konsentrasjonen av HCG, LH, jern, og masse annet. Ingenting indikerte at jeg var gravid og en uke etterpå kom den dumme tanta. Fikk henvisning til gynekolog siden syklusen plutselig ble så rar. Men gynekologen har ferie så jeg får ikke vært der før i slutten av august...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå