bente69;) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Tantefaen var på plass når jeg stod opp i dag*grrrrrrrrrrrrr* Begynner å bli lei at hun dukker opp!! At ikke jeg kan få lov å dra noe sted alene, hver gang vi har ferie er hun med*grrr* Så nå setter jeg min lit til dere andre, håper fler kan hoppe over i sofaen iløpet av sommern, selv om det ikke ble meg denne runden. Har ikke gitt opp helt enda, så pp 27 (er det vel) her kommer vi. Hilsen en litt trist og lei
Beth Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 For ei møkkatante! At ho ikkje har vett til å halde seg vekk! Men det er godt å høyre at du ikkje har gjeve opp. Sommaren er ikkje over enno... Trøsteklem frå
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Åååååå nei ((((( Så skuffet du må være nå. Syns virkelig det kunne blitt din tur denne gangen. Men du får bare satse på neste gang, igjen... En dag blir det din tur! Stor trøsteklem
evigoptimist Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 BLLLLLLLLLLLLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!! TEITE TANTE!!!! Nei, NÅ er det SLUTT!!! Jeg forbyr teite tante å komme på besøk hos deg mer, bente. Skal rope det høyt til henne, hun virker litt tunghørt, stakkar.....: *roper HØYT* BENTE ER FORBUDT OMRÅDE FRA NÅ AV; HØRER DU????? Phuu - sånn, nå er det bare å feie tanta på dør - kos deg med litt rødvin - frem til el og spire jakt igjen=) NÅ er det din tur!! klem=)
Modesty Blaise Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 Pokker og Bente jeg som var sikker på at dette var din pp. Møkkatante. Orker ikke bruke mer energi på henne. Hun er helt ubrukelig. Nyt den iskalde hvitvinen i sommer og kjør på igjen i august snuppa. Klem
bente69;) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for trøsteklemmene, jenter:) Dere er supre å ha:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå