bruse Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hei! Jeg har ferie og siden det bare regner tenkte jeg å utnytte tiden til å få vasket ned leiligheten. Regner ikke med at det blir så mye av det senere i år.. Er 19 uker og i kjempefin form. Er det da helt greit å holde på med den typen aktivitet? Vil jo ikke gjøre det dersom det ikke er bra...
BEA-77 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Tror det går bra jeg. Hadde tenkt å gjøre det samme. (er i uke 19) Bare vi passer på å ta pauser og ikke prøve å rekke over alt på en dag så går det sikkert helt greit. Det viktigste er vel å lytte til kroppen:)
petrinesnuppa Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Men du, vær forsiktig med å løfte store ting. Min mor følte seg også veldig bra, mens hun var 12 uker på vei. Hun skulle vaske rundt, og trakk frem en fryser (eller noe lignende). Etter det ble hun så dårlig, at hun ble liggende på¨sykehus i 4 mndr, og jeg kom pga dette sier legene, 2 mndr for tidlig... Så bare vask, men vær forsiktig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå