Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Vi trenger litt ny barnemusikk her i huset som både barn og voksen kan danse til...? Noen som har noen gode forslag til cd?
Mille** Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Her i huset har vi to jenter på 9 år og snart 2 år, og de elsker å danse og synge til Hanna Montana. Lille snupp maser hver dag om å få høre på "I say" som er en del av teksten i en av sangene. Dette er ikke en cd jeg som voksen ville kjøpt, men jeg kan absolutt hive meg med i dansen til denne musikken sammen med barna. )
mia:) Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 vel, min lille tass på 17 mnd elsker punk og rock han da..så jeg ville igrunn bare si at så lenge det har rytme, spiller det ingen trille.. mini mann står å spiller luft trommer og luft gitar, rister på rompa og svinger hele kroppen til acdc, motorhead,turboneger osv.. han digger det! kanskje fordi mamman hans bare hører på sånn musikk.. men anyway, hvis det skal danses, trengs det kun en sang med god rytme..helt til de er større og trenger litt mer sensur når det gjelder sangtekster.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jenta mi elsker Maria Isabell - Spansk barnestjerne som vant Melodi grand prix junior for noen år siden. Veldig fengende. Ellers er det poppis med sangene fra Barnas supershow
frøkenfryd:) Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 her går det i crazy frog. det kan IKKE anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå