Gå til innhold

Sover babyen din sammen med deg eller på eget rom?

Anbefalte innlegg

Sover babyen din sammen med deg på rommet ditt eller på eget rom?

Og evt når har du tenkt til å "flytte" babyen inn til sitt rom?

Foreløpig synes jeg det er både koselig og praktisk å ha lillemann i nærheten pga nattamming:) Vet ikke når det blir eget rom på han. Når han sover natten gjennom kanskje?

Fortsetter under...

Prinsen min sover i egen seng inne på rommet vårt. Mest praktisk siden han ammer om natten enda.

Tenker han skal få flytte på eget rom når han er ca 6 mnd gammel..

Min eldste flyttet ikke på eget rom før han var nesten 9 mnd -det synes jeg i ettertid var å vente ALTFOR lenge. Han roet seg dessuten mye bedre på eget rom.

Dattera mi fikk eget rom da hun var rundt 6 mnd, og det fungerte kjempegreit:)

Her sover lillegutt på vårt rom, ikke bestandig i egen seng heller...

Regner med å flytte ham på eget rom når han begynner å få grøt og kan sove gjennom hele natten. Har hørt om noen som har begynt med grøt fra 4 måneders alder, men vi får vente å se når vi begynner med det.

Han sover i senga vår... Har sin egen seng like ved siden av, men når jeg legger han der har han en stygg vane med å våkne og skrike til han får pupp, så det ende med at han ligger der han sovner. Og det er med puppen i munn som regel... Prøver å passe på at han sover med sin egen dyne på da, men det hender han ligger under dyna med meg.Kommer nok til å fortsette sånn til vi slutter med natt-ammingen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...