Gå til innhold

Sover babyen din sammen med deg eller på eget rom?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Sover babyen din sammen med deg på rommet ditt eller på eget rom?

Og evt når har du tenkt til å "flytte" babyen inn til sitt rom?

Foreløpig synes jeg det er både koselig og praktisk å ha lillemann i nærheten pga nattamming:) Vet ikke når det blir eget rom på han. Når han sover natten gjennom kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prinsen min sover i egen seng inne på rommet vårt. Mest praktisk siden han ammer om natten enda.

Tenker han skal få flytte på eget rom når han er ca 6 mnd gammel..

Min eldste flyttet ikke på eget rom før han var nesten 9 mnd -det synes jeg i ettertid var å vente ALTFOR lenge. Han roet seg dessuten mye bedre på eget rom.

Dattera mi fikk eget rom da hun var rundt 6 mnd, og det fungerte kjempegreit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også å flytte henne på eget rom i 6-mnds alderen. Da sover hun forhåpentligvis hele natten gjennom. Ser litt på barneromsinnredning nå. Skal ut å kjøpe maling i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sover lillegutt på vårt rom, ikke bestandig i egen seng heller...

Regner med å flytte ham på eget rom når han begynner å få grøt og kan sove gjennom hele natten. Har hørt om noen som har begynt med grøt fra 4 måneders alder, men vi får vente å se når vi begynner med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småen ligger i egen seng, på vårt rom :)

har kun ett soverom vi, så han må nok ligge der en god stund :P

liiiten leilighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sover i senga vår... Har sin egen seng like ved siden av, men når jeg legger han der har han en stygg vane med å våkne og skrike til han får pupp, så det ende med at han ligger der han sovner. Og det er med puppen i munn som regel... Prøver å passe på at han sover med sin egen dyne på da, men det hender han ligger under dyna med meg.Kommer nok til å fortsette sånn til vi slutter med natt-ammingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I egen seng på vårt soverom. Jeg har tenkt å gjøre et forsøk på å flytte ham på eget rom fra ca. 4-5 måneders alder. Får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...