Gå til innhold

frustrert, trist og lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og har siste dager av tr... skal begynne på 7 pp. Ikke så lenge i forhold til mange her, men syns det tar utrolig lang tid. Sipper og tårerene har trilla helt siden sist onsdag. Stakkars samboeren min, han trøster så godt han kan, men det er jo lissom ikke noe han kan gjøre. Blir tante nå snart, gleder meg masse til det, men er også ganske sjalu. Sliter også med å se røykende mødre og sånt for tida... tenker stygge ting som at de ikke fortjener det og sånn... uff...er ikke bridezilla, men babyzilla og minst like ille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såså det går nok bra skal du se, denne pp blir det din tur. Jeg er i 4.pp og synes det er ille nok så syns ikke det er noe som helst rart at du blir fortvilet. Men tror det er sant som jeg har hørt et eller annet sted at vi blir opplært hele ungdommen til at prevensjon er viktig, for med en gang en hopper over det blir man gravid, men sånn er jo ikke helt verden nei finner man ut når man vil bli det. Så nå må du bare gråte deg ferdig over tanta og ta fatt på en ny pp som tross alt har med seg nye muligheter. :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...