Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har vært mange ganger til legen for å finne ut av det. men de finner ingetingen. Har slitt med bihulebetennelse iløpet av vinteren. Og merker når jeg snyter meg nå så åpner det seg litt og lukker seg igjen i venstre øre. Er dette noralt da? Er ikke spesilet forkjølet nå. Og den proppen er der hele tiden. Noen som vet hva det kommer av? Har også problemer med å utligne når jeg er i fly. Har tatt ct så det skal ikke være noe væske der heller.
Stor_smil Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Har du prøvd å dryppe ett par dråper med jordnøttolje i øret og legge en bomullsdott over?? ligg med dette over natten, ett kjerringråd som kanskje fungerer ?!? (vi gjør dette på sykehuset iallefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå