BabyMom2 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har; Hvite duker Hvite tallerkner Bestikk i stål Glass blanke vanlige Bordkort er hvite esker med navn på Trenger tips til noe som kan gjøre bordet pent og mer fargerrikt. TAKK!!!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hei. Blomster må du ha.. og lys.. Jeg synes det er fint med Gerbera feks. Legg de feks på bordet (finn noen i farger du liker). Du kan se om du finner t-lys "glass" i samme farge, eller en som matcher og sett de rundtomkring med telys... Eføy "ranker" kan være fint å legge innimellom.. Spørs litt hvor stort bord osv du har.. Servietter kan du også bruke i samme fargetone som lys og blomster... Mitt beste råd er som Rema 1000 reklamen sier: Det enkle er ofte det beste! Det er såååååååååååååååååååå sant når det gjelder bord-dekking!! JObber ednel med servering ogd ekking av bord, og har sett mye rart som folk vil ha.. Det forresten veldig fint med bare hvitt også ,med bare det grøne fra eventuelle blomster.. Lykke til! HVa skal du dekke bord til?
BabyMom2 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Det er en bryllupsfest. (feiring i etterkant av bryllupet, ikke samme dag som vielse). Takk for gode tips, skal ta et søk på nettet og se på Gerbera.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 KOm på et par ting til man kan bruke (viktig da å velge NOE av det, ikke alt! ) ) Kubbelys (enten hvite eller evt i en fin farge), små "glassstener" som finnes i forskjellige farger eller helt klare, som kan strøs på bordet Det er forresten også veldig fint hvis man har noen høye hvite lys i enkle lysestaker, i tillegg til telysene.. Alltid fint med mye lys på bordet..... Igjen, lykke tiL! ) PS. Gerbera er de blomstene som ligner på prestekrager, men mye større og i forskjellige farger...
prekæs Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Kun blomster, lys og servietter. Har sett borddekninger som blir mildt sagt harry med sand og stjerner strødd utover. Man skal spise ved bordet, ikke plukke "stæsj" ut av maten:) Skal du dekke nå, ville jeg brukt markblomster. Ellers så hadde jeg brukt hvite lys og servietter. Lave lysestaker til høye lys, eller vanlige telys i enkle staker. Slik kan man se vedkommende på andre siden av bordet. Ikke nødvendig med kunstferdig brettet servietter heller. Jeg pleier å rulle de og putte de i et av glassene, eller brette i trekant.
trøndermamma Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 http://www.bernzonsblommor.se/brollop.asp Kanskje du kan hente noen tips der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå