Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sovnet han kl 16:30. Våknet kl 20, da var det pupp og på med nattklær, og så sovnet han igjen. Var våken en gang i natt for å få pupp. Sov deretter til kl 06.

Jeg skjønner at jeg ikke skal klage på at han sover mye, men jeg blir litt bekymret. Er det virkelig normalt å sove så mye?

Må legge til at i løpet av dagen sover han bare et par ganger, og da bare 30 min av gangen.

Han er 3 mnd om en uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner hva du mener jeg.. er liksom ett luksus problem, men jeg har og lurt på det der... Har en baby på 4 mnd som sover fra 19.30 til 07.30 neste dag uten mat, så er ho våke til kl 10, sover til 12, våken til 14 sover til 15 og våken til 17 sover til 17.30. og legger seg da for kvelden 19.30.jeg blir litt forvirra av all denne sovinga,for snuppa hadde kolikk i 2,5 mnd og sov nesten ingenting...men andre sier det er helt vanlig, så da satser jeg på det..

Skrevet

Hihi, det minner meg om at Hedda hadde en periode da ho var 2-3 måneder hvor ho sov konstant. Var bare våken 4 timer i døgnet, og da rakk ho kun å spise.

Jeg ble bekymret, det blir vi jo! Så snakket med naboen min som er barnelege. Han smilte og sa at dette var Hedda`s måte å skaffe seg søsken på!:)

Så kanskje gutten din ønsker seg en lillesøster?:) Du trenger nok iallefall ikke bekymre deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...