babyandme Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Nå begynner jeg å se meg kraftig lei på dette her.... leser innlegg der folk har problemer og søker råd så dukker det opp en anonym som bare er ute for å provosere.. skriver stygge ting til folk:-/ Synes ikke dette er greit og håper moderator kan stenge dem ute slik at vi slipper så mye av det her inne! Forstår de som ønsker å kunne være anonyme ved "pinlige" spm, det er såklart lov. Men tendensen er at sålenge en er anonym kan en si helst HVA EN VIL:-( Begynner å lure på om det er en gjenganger her, uten å spekulere. Moderator har nok gjort mye for å bedre dette, men må bare få påpeke hvor utrolig dumt dette er. Ødelegger så mye av den gode stemningen. SIGNER HER dersom du er lei av dette du også!!
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 HELT ENIG!!! Gidder ikke å lese slik tull. Hadde vært fantastisk å kunne stenge dem ut på en eller annen måte, men skjønner at det er vanskelig så lenge man skal kunne være anonymt.
Milletrille Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Signerer! Jeg bruker anonym knappen hvis det er litt pinlige eller personlige temaer hvor jeg ikke ønsker folk skal kjenne meg igjen. Det er vel det den er der for. Hvis du skal være frekk i kjeften og provosere, så må du da være tøff nok til å stå for det også!! Utrolig irriterende med disse frekke anonyme ja...
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Signerer her. Helt enig med dere!
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Signerer jeg å, men vil bare si at det er ikke bare de anonyme som er frekke da....
Mamman til M&E Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Synes også det er trist, og ikke minst feigt at det signeres med anonym når en bare har vemmelige ting å si. Jeg er nokså sikker på at disse signerer med eget nick når det er noe positivt de vil komme med. Dessuten er det generellt mye drittslenging her inne, noe jeg reagerer mye på. Konstruktive svar er helt flott men drittslengingen skulle jeg gjerne sett det ble slutt på.
Harehopp Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Signerer jeg ja...!! Synes det er dumt at noen mååå ha frekke komentarer på nesten alt,, også er det så feigt å være anonym....Si d du mener å stå for d...!! Synes d er greit å være anonym hvis du har et delikat problem som gjør at man må være anonym uten at noen kjenner igjen en... Men jeg bruker så og si aldri anonym selv da...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 er deffinitivt med på denne
Helene <3 Sarah Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 For min del er det ingen spørsmål som er for dumme, og jeg svarer ikke hvis jeg ikke har noe fornuftig/pent å si. Har aldri brukt anonymknappen, men det er jo ikke alle som tåler "flaue" ting like godt.. Signerer her. Hvis du ikke kan si det du vil uten å gjemme deg så er det garantert så tåpelig at det ikke burde vært sagt i utgangspunktet.(kritikk/drittkast)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 ER MED! Gå på krangle med dere sier jeg bare...
Tobias sin mamma Skrevet 10. juli 2007 #22 Skrevet 10. juli 2007 JA!!!! Har opplevd dette selv.... Jeg lurte på hvorfor jeg i det hele tatt gadd å stille spørsmål, men som oftest får man jo gode svar.....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå