SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Gutten vår har egentlig sovet greit om natten hele tiden, kun våknet til mating. Nå er han 3,5 mnd og får mat en gang i løpet av natten. Så begynte han plutselig å våkne et par ganger etter matingen. Da måtte jeg bare gå inn og snu han på siden, så sov han videre. Og nå har han også begynt å våkne et par ganger FØR han får mat, akkurat på samme måten. Jeg skjønner ikke hvorfor han våkner, sulten er han ikke og han sover stortsett videre med en gang man snur han. Jeg er såå SLITEN nå, våkner jo 5x igjen i løpet av natten. JÆVLIG frustrerende og at gubben nå ligger ved siden av og snorker, mens han søtt sover sine 8 timer i strekk, gjør saken ikke bedre. Måtte sove på sofaen i natt :-). Noe jeg kan gjøre før jeg blir helt gal :-(((???
selfangerkjerringa Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har hørt om VELDIG mange som har opplevd akkurat dette - uansett hvor gode søvnrutinene på natta har vært, så skjer det et eller annet rundt 3.5-4mnd og alt blir snudd på huet. Det kan være tannkløe, magetrøbbel, behov for mer mat, eller bare at de er litt større og har flere inntrykk å bearbeide etter en dag med lengre våkenperioder. Trøsta er at det vanligvis bedrer seg etterhvert OG tenk på hvor styggheldig du er i og med at han faktisk sovner når du snur ham! Jenta mi holdt det gående en periode rundt 4mnd, jeg holdt på å bli gal, hun våkna hvert kvarter-halvtime og vræla. Ingenting var bra nok, med mindre hun ble tatt opp og bært, eller fikk pupp. Vi holdt på å fly på veggen, det var miimalt med nattesøvn på både mor, far og barn. Da syns jeg dine 5xsnu+sov høres himmelsk ut... hehe
selfangerkjerringa Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 og: krev ei natt som er bare din så du får sovet ut! Legg deg på sofaen eller gjesterommet, og la pappa'n stå opp og snu ungen når det kreves. Det er faktisk ikke for mye forlangt av ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå