Marolla Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg våknet i dag klokkafire av at Benjamin vekker meg for å gi tulla mat. Lillemor var våken og lå og pludret. Jeg ber han først om å bytte på bleia. Kaja får mat og Ben får henne til rape mens jeg er en tur på do. Jeg kommer inn igjen og prøver å gi henne litt på den andre siden. Så skal jeg få henne til å rape siden Ben har sovnet. Jenta gulper da over hele meg, men får mirakuløst ikke noe i senga eller på henne. Så rapes det og jeg legger henne ned til for å sove igjen. Jeg har nesten sovnet da jeg hører at hun kaver fælt i senga. Reiser meg opp og ser masse gulp over hele henne, men ikke noe på madrassen eller dyna heldigvis. Så opp står vi for å bytte body. Hun pludrer fornøyd på stellebordet og jeg plukker henne opp. Da gulper hun over hele seg igjen, og denne gangen må vi også bytte buksa. Av med klærne og på med ny drakt. Trøtt som en dupp priser jeg meg lykkelig over at jeg kan legge meg igjen. Skal så til å løfte henne opp da jeg hører bæsjen spruter i bleia! Så var det bare å bytte bleie. Etter hun er ren igjen, så løfter jeg henne opp og legger henne inntil skuldra. Der sovner hun før jeg får gått ut av badet, og jeg syns hun er så skjønn og at dette må være det mest fantastiske i hele livet! Så forlater vi så badet med 3 nye gulpekluter, ett par sokker, ei bukse, en bh og 2 bodyer i skittentøyskurven lykkelige og fornøyde begge to Gled dere! (Hun gulper vanligvis ikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå