varg veum Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Endelig min tur til å få rier... 10 dager på overtid....håper hun kommer i løpet av dagen..ingenting hadde vært bedre enn å slippe å bli satt igang på torsdag:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Lykke til. Håper hun kommer i dag!
Aylinah Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Ønsker deg sterke rier og masse vondter hehe Lykke til,håper den lille melder sin ankomst nå )
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Ojoj Lykke til=o) Krysser fingrene for at hun kommer løpet av dagen=o)
kaur *har født!* Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Lykke til! Håper du får nurket i løpet av dagen!
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Det blir baby i dag og jeg blir "tante" tenker masse på deg=)=)=) Det var på tide ;P
varg veum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. juli 2007 Goood morgen ladies:) Går no framdeles med rier, men er jo hele ti min mellom dem jo.. Eller på en måte veldig bra for, de er steiiiike vonde.. får slappet godt av i mellom iallefall..hihi Spent på hva dagen bringer:)
boble <3 Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Ooooooh så spennende!!!! Masse lykke til, krysser alt for at du får se gullet ditt i dag:0)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 wuuhuu...ventet lenge på den sms jeg fikk idag tidlig ja..hihi:D åhh..så glad på dine vegne:D krysser fingre og tær på at hun kommer om ikke lenge...satser på iløpet av dagen:D for nå vil jeg og musa blir "tante" hihi;) klem
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Jeg og vil bli "tante", så d er bare å få henne ut!!!! Weee!!! Tenk at man kan bli så glad av å ha vondt!! Masse lykke til vennen, hun kommer nå, er jeg sikker på!!!!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 OIiii Så gøy. Lykke til.
varg veum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2007 går no framdeles her med vooooondt jeg da... og mellom 6 og hmm 14? kansje min mellom.. men no ska ant sies at jeg bare har lagt i sengen å halvsovet siden jeg var her før i dag.. så no har eg dusjet og sku liksom opp å gå litt... meeen det va denne bim avhengigeten da...hehe Men for å si det sånn skyter meg selv om dette er sånne såkaldte maserier..for de er voooonde... og deiiilige,...haha ehh??
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 we løøøøøve pain;) hihi.. hun kommer iløpet av dagen/natten..jeg har spurt kulo;)
varg veum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 10. juli 2007 du bøøør ha rett... men hvorfor sitter jeg her enda??
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 du sitter her fordi du er så glad i meg..hehe;) men nå skal du vaske vindu,gulv..whatever..bare se å gjør noe:p
varg veum Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 10. juli 2007 sånn no går eg å gjør noe....mer enn nok å henge fingrene her om jeg baare vil..hehe
rosa og en blå Skrevet 10. juli 2007 #21 Skrevet 10. juli 2007 gir deg masse føde støv!!!! eg gjekk i 6 dager med 10-20 min mellom.. men det slepper du da, siden eg gav deg fødestøv, så du føder i natt klokken hal 3.. hihi..
Carta Skrevet 10. juli 2007 #25 Skrevet 10. juli 2007 Må le litt også. Det skal ei høygravid dame til for å få den der. "Jippi, jeg har vondt!" Herlig vettu! Masse lykke til!!! Håper hun kommer i løpet av ikke så lang tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå