Gå til innhold

johoooooooo jeg har vooooondt!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig min tur til å få rier...

10 dager på overtid....håper hun kommer i løpet av dagen..ingenting hadde vært bedre enn å slippe å bli satt igang på torsdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til. :)

Håper hun kommer i dag!

Skrevet

Ønsker deg sterke rier og masse vondter hehe :P

 

Lykke til,håper den lille melder sin ankomst nå :o)

Skrevet

Ojoj

 

Lykke til=o)

Krysser fingrene for at hun kommer løpet av dagen=o)

 

 

Skrevet

Lykke til i dag!!!!!!

Skrevet

Lykke til!

Håper du får nurket i løpet av dagen!

Skrevet

Det blir baby i dag og jeg blir "tante"

 

tenker masse på deg=)=)=)

 

Det var på tide ;P

Skrevet

Goood morgen ladies:)

 

Går no framdeles med rier, men er jo hele ti min mellom dem jo..

 

 

Eller på en måte veldig bra for, de er steiiiike vonde.. får slappet godt av i mellom iallefall..hihi

 

 

Spent på hva dagen bringer:)

Skrevet

Ooooooh så spennende!!!!

 

Masse lykke til, krysser alt for at du får se gullet ditt i dag:0)

Skrevet

wuuhuu...ventet lenge på den sms jeg fikk idag tidlig ja..hihi:D

 

åhh..så glad på dine vegne:D

 

krysser fingre og tær på at hun kommer om ikke lenge...satser på iløpet av dagen:D for nå vil jeg og musa blir "tante" hihi;)

 

klem

Skrevet

Jeg og vil bli "tante", så d er bare å få henne ut!!!!

Weee!!! Tenk at man kan bli så glad av å ha vondt!! :) Masse lykke til vennen, hun kommer nå, er jeg sikker på!!!!

 

Skrevet

OIiii

 

Så gøy.

Lykke til.

Skrevet

Lykke til

 

*fødestøv på vei*

Skrevet

går no framdeles her med vooooondt jeg da...

 

og mellom 6 og hmm 14? kansje min mellom.. men no ska ant sies at jeg bare har lagt i sengen å halvsovet siden jeg var her før i dag.. så no har eg dusjet og sku liksom opp å gå litt...

 

meeen det va denne bim avhengigeten da...hehe

 

 

 

Men for å si det sånn skyter meg selv om dette er sånne såkaldte maserier..for de er voooonde... og deiiilige,...haha ehh??

Skrevet

we løøøøøve pain;) hihi..

 

hun kommer iløpet av dagen/natten..jeg har spurt kulo;)

Skrevet

du bøøør ha rett...

men hvorfor sitter jeg her enda??

 

Skrevet

du sitter her fordi du er så glad i meg..hehe;)

 

men nå skal du vaske vindu,gulv..whatever..bare se å gjør noe:p

Skrevet

sånn no går eg å gjør noe....mer enn nok å henge fingrene her om jeg baare vil..hehe

Skrevet

gir deg masse føde støv!!!! :)

 

eg gjekk i 6 dager med 10-20 min mellom..

men det slepper du da, siden eg gav deg fødestøv, så du føder i natt klokken hal 3..

 

hihi..

Skrevet

lykke te:=)

Skrevet

Må le litt også. Det skal ei høygravid dame til for å få den der. "Jippi, jeg har vondt!" :)

Herlig vettu!

Masse lykke til!!! Håper hun kommer i løpet av ikke så lang tid! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...