Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenkte å finne senga jeg nå.. ;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Jeg er her, men skal legge meg nå.

Fant forresten den tåteflaska idag, twig!

Skrevet

Jeg..

Jeg skulle legge med for 3 timer siden..

Hadde pumpet meg, men i kjøleskapet så jeg at det var melk fra før, så jeg måtte fryse ned noe..

Fant frem melkefryseposer og merkelapper og penn og poseklemmre og trakt og satte i gang og lagde små porsjoner.

Da det var gjort så jeg at mannen ikke hadde puttet isen i fryseren :-/ han hadde heller ikke fryst ned brødene vi kjøpte tidligere i dag..

Så da fant jeg fryseposer og skulle dele brødene og putte de i poser, men så så jeg at de inneholdt melk, så da måtte jeg merke alle posene og skrive en stor advarsel til mannen så ikke han gav lillegutt av det brødet når de stod opp imorgen..

Så bar jeg med meg 6 poser brød og et par poser morsmelk inn på vaskerommet der fryseren står.

Oppå fryseren stod det en haug med esker og masse skittentøy.

Fikk flyttet eskene og sortert skittentøyet.

Endelig var brødene og melken i frysen.

Da jeg slukket lyset på vei ut så så jeg at vaskemaskinen stod på.. Mannen hadde vært halvflink og satt på en vask (men glemt at det også må tørkes etterpå).

Jeg la det som skulle tromles i trommelen og hang opp det som skulle henges opp.

Tenkte jeg like gjerne fikk sette på en ny vask..

Tok en runde i huset for å se om det var mer som skulle vaskes, og det var ikke dumt.

Lillegutt hadde tisset i buksen da han var hos farmoren i dag fordi hun ikke hadde passet på at opplegget hans hang inni bleia da hun byttet på han..

Da gutta kom hjem ryddet de selvfølgelig ikke det så det lå i sekken fortsatt. *grøss* sammen med skittentøy fra forrige utflukt.

(Lurer på om mannen min har en fobi som går ut på å ikke takle å rydde ut av sekken etter utflukter).

Fikk til slutt satt på vasken.

Så kunne jeg ta runden og slokke lys.

På toalettet oppdaget jeg at dosetet måtte repareres (skruen løsner av og til). Mannen hadde bare lagt dosetet på gulvet i stedet for å sette det på skikkelig, hmmff)..

Så kunne jeg endelig gå og legge meg..

Men hva skjer nå?

Jo, nå begynte lillemor og grynte... tipper hun er sulten... :-\

Og i det jeg skulle til og avslutte her nå så hyler småen og har mareritt..

Joda..

Skrevet

Riga ;) Oj, jøss.. hvor befant den seg?

Skrevet

Hatt litt av en natt du jo.. ;) Får håpe du får lagt deg nå etter lillemor har spist da ;))

Skrevet

Skal legge meg nå =)

Etter å ha skrevet et bittelite innlegg...

Skrevet

Under senga på soverommet, nå er den i søpla!:P

VELDIG rart at den var der for vi kikka begge to under senga uten å se den!o.O

Skrevet

Uff...høres jo fryktelig slitsomt ut!:-/

Håper dere får sovet i ro og fred så snart som mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...