Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Har ett rom i leiligheta vi ikke får brukt til noenting. Har tenkt lenge på å investere i Spray-tan utstyr og kabinett! For så at folk kommer og blir brune.. Skal jo så klart være billigere enn salonger etc som gjør det da. Skal ikke reklamere altså, bare gjennom jungeltelegrafen :-) Hva mener dere?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Igrunn ikke.... Ville ikke kommet selv;-) Blir odd!
<3 + <3 + ? Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde kommet..hehe, i min desperasjon etter å bli litt brun. Har pigmentfeil og er bleik hele året rundt =( Men egentlig har jeg ikke så veldig tro på det, desverre
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Heh.. Jeg tror kanskje jeg kommer til å tjene inn det det koster for utstyr rimelig fort da. Har maaange jeg vet som synes det er for dyrt på salonger rundt omkring. Så er det jo veldig poppis rundt juletider og! Og for de med lite pigment i huden...Og for de som rett og slett vil se bra ut :-) Hmm... må sove på dette tror jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå