Gå til innhold

Tror dere det er ett marked for dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett rom i leiligheta vi ikke får brukt til noenting. Har tenkt lenge på å investere i Spray-tan utstyr og kabinett! For så at folk kommer og blir brune.. Skal jo så klart være billigere enn salonger etc som gjør det da.

Skal ikke reklamere altså, bare gjennom jungeltelegrafen :-)

 

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igrunn ikke.... Ville ikke kommet selv;-) Blir odd!

Skrevet

Jeg hadde kommet..hehe, i min desperasjon etter å bli litt brun. Har pigmentfeil og er bleik hele året rundt =(

Men egentlig har jeg ikke så veldig tro på det, desverre

Skrevet

Heh.. Jeg tror kanskje jeg kommer til å tjene inn det det koster for utstyr rimelig fort da. Har maaange jeg vet som synes det er for dyrt på salonger rundt omkring. Så er det jo veldig poppis rundt juletider og!

Og for de med lite pigment i huden...Og for de som rett og slett vil se bra ut :-)

 

Hmm... må sove på dette tror jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...