Gå til innhold

VIBEKE OG GULLGUTTEN!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa:)

Åssen går det med mini, jeg er lei jeg ikke har tatt kontakt med deg på en stund, skjedd så mye.. håper dere har det bra:)

 

klem..

 

*skjønner vel hvem jeg er kanskje? hihi*

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jepp alt bra med oss... Henrik har vært dårlig en uke så hatt litt å gjøre selv;) alt bra med dere da?? Har du blitt frisk igjen?

klemmer fra oss:)

Skrevet

Jeg har ikke det:/

Har hatt inn een del innlegg om ubrukelig rikshospital o.l men nå skal jeg til Volvat på torsdag og til Riksen neste torsdag, får håpe de finner en løsning på Volvat...

 

Leo har begynt å gå:) Er så morsomt, men han tryner jo en del, men han går bare mer og mer og synes det er så gøy:)

*stolt ja*

 

Uffda, hørtes ikkeno bra at Henrik har vært sjuk:( Har han blitt bra nå?

 

klem klem.

Skrevet

uff da:( hvordan syk er du??

så morro at han har begynt å gå, Henrik har begynt å krype framover så nå er han overalt;) Han kastet opp gorrige uke men er bedre nå:)

håper du finner ut av sykdommen da;)

Skrevet

Sår, eksem og gule stafylokokker i underlivet:/

menmen får se hva de sier til torsdag, har holdt på i 3,5 mnd nå:/

 

*kose* på Henrik:)

Leo hilser;)

 

klem

Skrevet

uff da:( hørtes ikke bra ut... kanskje noen forandringer etter fødsel?? noen må jo klare å finne ut hva det er??!! god bedring da:)

gleder meg til å hilse på leo..

Henrik hilser tilbake;)

Skrevet

skaff deg profil så det går an å sende pm til deg:p hihi:)

vi ska antagelig til oslo en tur neste uke... ingenting sikkert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...