Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan går det med dere andre gressenkene?? Hadde vært fint om vi i samme båt hadde holdt kontakten da! Jeg jobber for fullt med å få meg fri til neste EL (den 19), så jeg kan dra til Kristiansund i håp om at samboeren min kommer i land da.. He, he.. Det er så desp, men har så lite lyst å gå glipp av en pp! Skal ringe gyn i morgen å spørre etter resultatene av blodprøvene og celleprøven jeg tok for en uke siden. Hvordan går det med dere andre da??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hei Elisabeth, Ser du har gått over på 8. pp, håper du får deg fri neste EL for å møte kjæresten din! Du er heldig som får mulighet til det!! Jeg savner kjæresten min veldig (sukk!). Tiden går seeeent nå på sommeren uten han, men sånn er det. Vi går glipp av 2 pp nå pga hans enorme turnus, men må bare glede oss til gjenforeningen..Håper alt er bra med resultatene i morgen! Lykke til!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Så kjekt å ha kontakt med andre i samme båt.... Er akk ferdig med EL og han er hjeme nå i to uker til! Men så er vel faren for at vi går glipp av to PPer på rad... Kjipe greier dette, men jeg har ikke prøvd så lenge, så føler ikke jeg kan syte riktig enda:) Benytter heller anledningen til å synes litt synd i dere Håper han er i land da Elisabeth! Og at flyturen til Krsund bærer frukter:) Skal krysse fingrene for deg:) Så får vi håper dagene går fortere selv når vi venter og venter..... Mange sympatiklemmer fra
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Hei trulte, tenk om dere klarer det denne gangen da!! Det hadde vært festlig!! Det er kjipe greier, ja. Vi har heller ikke prøvd så lenge. Eller for å si det sånn, vi ble eninge om å begynne å prøve for et halvt år siden, men siden han er månedsvis borte, og veldig lite hjemme - så har vi ikke klart å få med noen EL. Det er dumt. Men september håper jeg kan bli en fruktbar månded..Hva gjør dere for at tiden skal gå da?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Hadde EL i går fant jeg ut, neg EL test nå og pos i går... Ble ikke noe sengehygge i går, så satser på at skuddet sitter i kveld;) Få tiden til å gå ja... Ikke enkelt det nei, men prøver å jobbe mest mulig når han er borte, da går tiden fortere... Ellers så går d jo i ryddig og vasking.... Ikke så kjekt, men godt å ikke ha sånne ting å tenke på når vi endelig er to.. Heldigvis så er han ikke borte mere enn to (max tre) uker av gangen da:)
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #6 Skrevet 11. juli 2007 Hei dere! Ja, vanskelig situsjoner dette med prøving og være gressenke! Strjerneklar: Å vente til september er jo utrolig lenge! :/ Kjedlig da... Er han på fiske eller? Jeg har ordnet meg fri til neste EL nå! Ble masse bytting, og måtte ta nattevakter i stedet for dagvakter, men slik er det bare! Så er det bare å krysse fingere for at de kommer inn! Nå må jeg sta å handle! Er gått tom for is!!
Hemmeligheten Skrevet 11. juli 2007 #7 Skrevet 11. juli 2007 så var det den siste grssenka som også må rapportere inn. Vi har ikke akkurat sagt at vi er prøvere men jeg håper på at det skal være NÅ(jeg går ikke på prevansjon, så jeg venter på hans steg) Hvis ikke er det bare å vente til oktober som er neste gang syklus og turnus passer sammen. Han er alltså hjemme om dagen og jeg er fertil! Håpte litt at vi skulle "glemme oss" i gjensynsgleden men vi har litt for stor respekt for dette. Det er skummelt å skulle ta avgjørelsen om å bli prøvere. Vil på ingen måte lure han men tror det hadde blitt lettere om det bare skjedde og en slapp å tenke så masse på det.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 Oj, oj, oj.. Så spennende da! Hvis dere skal få med denne pp'en må dere slå til nå da! Du får bare holde han igjen! Har dere vært sammen lenge da?
Hemmeligheten Skrevet 11. juli 2007 #9 Skrevet 11. juli 2007 rekner med at sprøsmålet var til meg. Ja vi har snart 6 års jubileum og jeg er akkurat feridgutdannet- har fått ett årsvikariat og han har fast jobb. så det passer så godt osm det kan gjøre. Men skal egentlig ikke håpe for mye.
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #10 Skrevet 11. juli 2007 Ja, da er det lagt godt til rette da.. Håper mannen din blir klar snart, det er så deilig å høre samboeren min si ting som; "håper du har en baby i magen" o.l... Vi har vært sammen ett år da, sikkert en av de prøverne som har vært sammen kortest her, men vi er passert 30 begge to, så er bestemt på hva vi vil..
Hemmeligheten Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 hvordan teller dere gressenkene prøve periodene? hva gjør dere med de syklusene der det ikke blir prøving?
anka81 Skrevet 11. juli 2007 #12 Skrevet 11. juli 2007 Hei hei.. Er ei stund siden eg har vert her no.. Men er godt å se at det er flere gressenker her... Er vanskelig det der med desse karene som skal vere vekke hele tiden.. bedre med en 7-15 jobb når man holder på med pp.. Hvilken turnuser jobber dei.. min hadde 6:6 helt til nyttår, da gjekk dei over til 4:
Hemmeligheten Skrevet 11. juli 2007 #13 Skrevet 11. juli 2007 min har: 5hjemme /5 borte, men det går som regel en uke av hjemmetida til reising.
anka81 Skrevet 11. juli 2007 #14 Skrevet 11. juli 2007 er lange dei ukene dei er vekke.. offffffffff......... gruer meg hver gang til dei skal reise.. Er han på båt?
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #15 Skrevet 11. juli 2007 Ja, det er noen lange uker... Så trist at de går glipp av så mye også! Sånne hverdagsting og alt mulig.. Hvis vi går glipp av en pp, så kommer jeg ikke til å telle med den.. Det vil ikke bli en prøveperiode da.. Min går 4:4, og sist han var hjemme rakk vi akkurat to pp'er..
anka81 Skrevet 11. juli 2007 #16 Skrevet 11. juli 2007 Såpass. vi rakk to når han gjekk 6:6, men eg har veldig sein eggløsning.. Så vi rekker nok bare en når han er heime på 4:4 turnusen.. Jobber han her i nordsjøen??
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #17 Skrevet 12. juli 2007 Han er på supply... Går inn i Kristiansund av og til, så da kan jeg kjøre dit. Tar ca 3 timer... Hva gjør deres menn da?
anka81 Skrevet 12. juli 2007 #18 Skrevet 12. juli 2007 Min jobber på oljetanker, eller bøylaster som dei sier. Han er for det meste her i nordsjøen. Har desverre sjelden og aldri mulighet til å treffe han når han er på jobb. Dei er ikkje så mykje til land at det er vits. Har bare besøkt han en gang..
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #19 Skrevet 12. juli 2007 Jeg drat til Kristiansund på tirsdag, onsdag eller torsdag, alt ettersom om de er inne... Håper, håper, håper at det klaffer!! )
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. juli 2007 #20 Skrevet 12. juli 2007 Lykke til, Elisabeth! Har en god følelse for deg denne måneden!
Gjest Skrevet 12. juli 2007 #21 Skrevet 12. juli 2007 Ojj, takk! Blir helt gira jeg, når jeg hører sånt! ) Lykke til til dere andre som får prøvd denne gangen!
Schnygga Skrevet 12. juli 2007 #22 Skrevet 12. juli 2007 Er så misunnelig på deg nå Elisabeth!!!! Kan du ikke få han til å "stikke nedom" ekkofisk å ta med min til KR nå da? tihi..Bor på Frei og har en styrmann på standby langt pokker herifra..og EL på søndag!! hehe.. Lykke til da;)
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 12. juli 2007 #23 Skrevet 12. juli 2007 Så koselig at vi har blitt flere her inne! Vi får passe litt på hverandre og mutre hverandre opp. Mannen min har lange turnuser, denne gangen blir det ekstra lenge fordi han har byttet litt rundt på turnusen for å få avspasere mer senere. Så denne gangen ble det 10 uker. Vi går derfor glipp av 2, muligens 3 PP. Det er heller ikkje mulig for meg å møte han underveis, så me får bare være tolmodige! Huset føles veldig tomt uten han..
Hemmeligheten Skrevet 13. juli 2007 #24 Skrevet 13. juli 2007 min er på supply i mexico- gulfen. Så nei jeg kan ikke akkurat stikke innom når de går i land for dårlig vær jeg heller.
Gjest Skrevet 13. juli 2007 #25 Skrevet 13. juli 2007 Ja, må bare innrømme at jeg føler meg heldig når jeg leser om dere andres situasjon! Mange som må vente lenge her inne ja.. Gynokologen min var ikke helt motvillig til å gi meg Pergotime siden samboeren min var borte annen hver gang.. Bare et tips om noen av dere vil prøve å få det.. Så jeg blir den eneste av gressenkene som får prøve denne EL da? For et ansvar som hviler på mine skuldrer! ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå