Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Jeg satt før i dag og leste om stivkrampe i Nepal. Vært år dør kanskje 6700 spedbarn av stivkrampe, mest pga dårlig hygiene under fødsel og at få mødre har vaksine sånn at de små får beskyttelse fra mors kropp før de kommer til verden. Tenk på det at mange barn blir født på et jordgulv uten en jordmor til stede en gang...I sånne stunder blir jeg som mor utrolig takknemlig for at jeg er blant de få som lever med en slik velstand at vi slipper å tenke på slike forferdelige ting som spedbarnsdød til daglig. Bare en liten tanke fra meg før jeg sier god natt
Wildchild Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Jeg er svært takknemlig for alle som har litt mer kunnskap om det de skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå