Gå til innhold

Takknemlig for god hygiene og vaksineprogram....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt før i dag og leste om stivkrampe i Nepal. Vært år dør kanskje 6700 spedbarn av stivkrampe, mest pga dårlig hygiene under fødsel og at få mødre har vaksine sånn at de små får beskyttelse fra mors kropp før de kommer til verden. Tenk på det at mange barn blir født på et jordgulv uten en jordmor til stede en gang...I sånne stunder blir jeg som mor utrolig takknemlig for at jeg er blant de få som lever med en slik velstand at vi slipper å tenke på slike forferdelige ting som spedbarnsdød til daglig. Bare en liten tanke fra meg før jeg sier god natt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er svært takknemlig for alle som har litt mer kunnskap om det de skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...