blond Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hvis en dame får innsatt to befruktede egg der sædcellene er hentet fra 2 menn, blir det tvillinger da?
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 de blir jo 2 eggede tvillinger selv om eggene er befruktet av sædseller fra forskjellige menn. de har sammemor og utvikler seg samtidig i livmoren og blir født samtidig
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 halvsøsken som er likegamle? for om en mann får barn med 2 damer på samme dag blir jo ikke det tvillinger?
blond Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Men de har forskjellig fedre. Kalles de likevel tvillinger?
blond Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Men barna kommer fra samme livmor samtidig (teoretisk).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Må lage et nytt uttrykk: halvtvillinger!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 om de var mine ville jeg kaldt dem tvillinger så slapp jeg og forklare de snodige omstendinghetene til alle. men halvtvillinger er litt gøy da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå