Gå til innhold

DAGER IGJEN, tirsdag 10. juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii, håper noe skjer med deg snart Pickle!!

Har 28 dager igjen selv! ;)

Skrevet

her er det 58 dager...

 

Venter på å bli fødeklar her nå :-)

Skrevet

8 dager, skulle ønske jeg kunne si at det var 8 dager til fødsel og ikke til termin...

Skrevet

"grattis" med termin :)

 

Jeg har 33 dager igjen.

Synes det begynner å rase av gårde, nå!

Skrevet

Idag har jeg 17.dager igjen. Er klar for å avslutte graviditeten nå snart. Enda godt været er på de "høygravides" side;) 15-20 grader, overskyet og regn. Flott spør du meg;)

Skrevet

8 dager igjen nå - og er veldig klar for å møte babyen;-)

Skrevet

21 dager igjen og fødeklar, på papiret iallfall. Føler meg ikke klar i det hele tatt, selv om jeg har veldig lyst til å endelig møte babyen min. :)

Skrevet

47 dager igjen her... :P syns nettopp jeg satt å var såååå stolt over at jeg var halveis... =D nå er jeg snart HØYGRAVID =) =)

 

hihi..;)

Skrevet

18 dager igjen her!

Er riiiimelig fornøyd etter å ha sett på værmeldingen i kveld at det er spådd overskya resten av uka........=)

Hehe........

Skrevet

50 langer dager igjen...

Skrevet

9 dager, endelig nede på 1 siffer.

Skrevet

39 !! Ble altså høygravid i går... HJELP, dette har gått så fort, er så absolutt ikke klar enda, hverken psykisk eller med tanke på å ha det meste klart hjemme. INGEN forberedelser er gjort enda.......Om litt er jeg fødeklar.....

Skrevet

15dage her.... off så kjedelig... går sååå tregt..... venter å venter

Skrevet

Hehe usje dakal liten Mone :P

 

Fødestøv sendes :o)

Skrevet

1 dag igjen her...

Skrevet

29 dager igjen til termin, fire til jeg går ut i permisjon og fem til jeg flytter fra vest- til østlandet. Gleder meg til å SOVE, så her drømmes det om at babyen kommer etter termin. Var på UL i går - sååå kjekt! Nå er det suging på hånda, pusting, svelging og å leke med tunga som er poppis inni magen :)

Skrevet

9 dager.. endelig ensiffret:) kontroll i morgen for å sjekke modning og ul på mandag 3 dager før termin for å vurdere igansgsetting pga litt lite fostervann.. håper lillegutt melder sin ankomst før helgen jeg:)

Skrevet

7 daga igjen til termin...guri no går det fort :-) gleeeeeeeeeeder oss så mye til å få møte lillegutt...sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...