milly:) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Oii, håper noe skjer med deg snart Pickle!! Har 28 dager igjen selv!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 her er det 58 dager... Venter på å bli fødeklar her nå :-)
Enitsirk79 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 8 dager, skulle ønske jeg kunne si at det var 8 dager til fødsel og ikke til termin...
Kummin&Lillesel Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 "grattis" med termin Jeg har 33 dager igjen. Synes det begynner å rase av gårde, nå!
Mizz-Lene Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Idag har jeg 17.dager igjen. Er klar for å avslutte graviditeten nå snart. Enda godt været er på de "høygravides" side;) 15-20 grader, overskyet og regn. Flott spør du meg;)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 8 dager igjen nå - og er veldig klar for å møte babyen;-)
LilleTrolle Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 21 dager igjen og fødeklar, på papiret iallfall. Føler meg ikke klar i det hele tatt, selv om jeg har veldig lyst til å endelig møte babyen min.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 47 dager igjen her... syns nettopp jeg satt å var såååå stolt over at jeg var halveis... =D nå er jeg snart HØYGRAVID =) =) hihi..
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 18 dager igjen her! Er riiiimelig fornøyd etter å ha sett på værmeldingen i kveld at det er spådd overskya resten av uka........=) Hehe........
prins 07, prins 10 Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 9 dager, endelig nede på 1 siffer.
2søtesmåh Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 39 !! Ble altså høygravid i går... HJELP, dette har gått så fort, er så absolutt ikke klar enda, hverken psykisk eller med tanke på å ha det meste klart hjemme. INGEN forberedelser er gjort enda.......Om litt er jeg fødeklar.....
Mone snart3barnsmor Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 15dage her.... off så kjedelig... går sååå tregt..... venter å venter
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 29 dager igjen til termin, fire til jeg går ut i permisjon og fem til jeg flytter fra vest- til østlandet. Gleder meg til å SOVE, så her drømmes det om at babyen kommer etter termin. Var på UL i går - sååå kjekt! Nå er det suging på hånda, pusting, svelging og å leke med tunga som er poppis inni magen
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 9 dager.. endelig ensiffret:) kontroll i morgen for å sjekke modning og ul på mandag 3 dager før termin for å vurdere igansgsetting pga litt lite fostervann.. håper lillegutt melder sin ankomst før helgen jeg:)
Noah A*3 daga over* Skrevet 10. juli 2007 #24 Skrevet 10. juli 2007 7 daga igjen til termin...guri no går det fort :-) gleeeeeeeeeeder oss så mye til å få møte lillegutt...sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå