Gå til innhold

om terminer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen erfaring/ tanker om terminer... stoler dere mer på termin etter mens, eller ultralyd? fikk første termin satt til 29.august, og etter ultralyd ble det 16.september. virker også som de aldri er heeelt sikre på hvor gammel ungen er på UL.. har vært på tre forskjellige ultralyder , og de har sagt forskjellig alder hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan datoer har du fått på ul da....

Er den ordinære ul som gir sikreste svaret

Skrevet

er den siste Ul jeg går etter, som var sagt 16.september som termin.. da var jeg vel 19 uker på vei .. jordmor spurte meg sist jeg var der, hvilke termin jeg hadde mest tro på , siden det var ett lite hopp mellom de to datoene.. så man begynner jo og tenke litt på det , hehe ..

Skrevet

jeg fikk samme dato 23 juli på mens og ul

Skrevet

Vi stoler nok mest på vår menstermin. Det viste seg at det var mer holdbart i forrige svangerskap i alle fall, selv om legene sto på sitt...

Denne gangen er det 10 dagers forskjell på UL termin og menstermin (menstermin 10 dager før). Forrige gang var det 12 dager forskjell med samme rekkefølge.

Skrevet

Kommer sikkert an på hvor lang syklus du har. Har selv 37 dagers syklus, så naturlig nok har UL termin blitt forskjøvet i forh. til menstermin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...