Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 er dårlige mødre.. det vil jeg påstå.. Skjønner dere ikke at mm er best?? Det er nok av mm på sykehuset for dere som ikke kan amme. Skam dere! Tenk på barnas beste. Jeg selv har slitt meg gjennom ammingen hele veien, men jeg vet det er det beste for sønnen min!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det var da dagens tulleinnlegg.... Ikke svar på det damer... Herregud
MissAntrop Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror de aller, aller fleste av oss som gir mme aller helst vil amme men av ulike årsaker ikke kan. Jeg har dessverre ikke nok melk, og jeg har drukket litervis med ammete, brukt nesespray og lagt henne til ofte uten at det har økt noe særlig. Jeg ville og vil fortsatt veldig gjerne fullamme (hun får nå begge deler) og du aner nok ikke hvor sårt det er for oss som ikke får det til. Jeg har grått meg gjennom flere uker og er fortsatt deppa fordi jeg ikke kan fullamme, men da er det enda godt at vi har et alternativ! Og bare så det er sagt, jeg lar meg IKKE provosere av dette innlegget, ville bare si hvordan det er for oss som faktisk MÅ gi flaske. Og jeg føler meg absolutt ikke som noen dårlig mor av den grunn!
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Ja selvfølgelig burde jeg bryte meg inn på lageret til sykehuset. En beholder med mm koster faktisk 600 kr fikk jeg opplyst når jenta mi fikk donormelk i sonde de første dagene.
¤ my precious ¤ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Magicka, du traff spikeren på hodet, kunne ikke skrevet det bedre selv!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 De deler vel ikke ut den donor morsmelken til hvem som helst vel? Kan vel ikke bare stille opp på sykehus trappa å få en dose? Den melken er vel til de premature barna og de som ligger på sykehuset og er syke.
CaMaChMa Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Dårlig mor!!!!!!!!!.......takk for den anonym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå har det seg slik at mine barn, mine fire barn, ikke har fått mm. Kun mme. Friskere barn må du lete lenge etter. Jo.........ett av mine barn er hjertesyk, men vokst seg stor og sterk på mme. Tror nok sønnen min er undersøkt av mennesker med bedre medisinsk bakgrunn enn deg, anonym 00:10!!!!!!!!!!!!! Og veldig frisk er han!!!!!! Håper bare denne anonym er er real spøk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men på en annen side så er jeg stolt over å være mor til 4 mme barn. En god mor er en som følger opp i oppveksten, bhg/skole, tid med venner, fritidsaktiviteter. Dette tror jeg ikke anonym hadde i tankene da innlegget ble skrevet!!!!!!! Lykke til alle vi "mme-mødre"!!!!!!!!!!!!!!!! Grunnen til at jeg svarer på slike tåpelige anonyme innlegg, er at jeg selv var veldig sårbar som nybakt mor til nr 1 for en del år siden. Jeg hadde da et sårt behov for å få støtte, utenom familie, og føle jeg var en en god mor...... Psyken sa jeg var dårlig mor, men beviset jeg har idag av jenta på 11 år, er at jeg var en kjempegod mor!!!!! Jeg er flau over å se at noen har et så sterkt behov for å ordne ufred på en side som er beregnet til støtte og informasjon. En god mor......er en mor som opptrer støttende, beskyttende og forstående.............til tross for mme eller mm!!!!!!!!!!!! Lykke til for oss alle mme-mødre og mm-mødre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helene <3 Sarah Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Vittig.. Jeg vil tro at du HI, som kan si noe så latterlig til andre mennesker uten å stå for dine ord, er en langt dårligere mor. Stakkars barn som skal vokse opp og lære av slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå