chnuppa Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Til dere som skal/har holdt tale til mannen deres; Hvor lang var den? Eller ca hvor lang tid bruker/brukte dere på å fremføre den? Jeg har fått knotet ned noe, men lurer på om den er litt lang.
Merete S. Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Hvis talen din er på 1000 ord +/- 200 ord, regnes det som en passende lengde på Brudens tale. Kunsten er ofte å få sagt det viktige og riktige med få ord......
chnuppa Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Hvordan finner jeg enkelt ut det uten å telle hvert ord da? Har gjort det før, men husker ikke hvordan..
chnuppa Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2007 Fant det. Min er nå på 1300 ca, så da er den nesten grei. vet om noe som skal slettes, så da er den nesten i boks : )
Merete S. Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Da har du jo vært kjempeflink! Husk bare å snakke S A K T E, og ta pauser for å ta unna latter og eventuelle tårer. Husk også manus, det er mange følelser på en dag som denne..... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå