Gå til innhold

Mange januar jenter, som er GRAVIDE igjen....?????


snuppetupp 07.02.07+09.02.08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er blitt gravid !! Gleder meg masse til å bli mamma til enda en liten, har termin 15 Mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre... dere som har blitt gravide igjen eller prøver, har dere fått mensen tilbake?

 

Det har ikke jeg... vil gjerne prøve på nr 2 snart men mensen er ikke kommet tilbake så da er det vel liten sjanse for at det sjer noe enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så bra, at det ikke er bare meg....

Dere er glad for det dere eller ????

Her er det både og, ville ha 2 tette, men ikke så tette....

 

Til anonym...

Ja ,jeg hadde hatt mensen 2 ganger da, fikk mensen tilbake ganske kjapt...

Men du kan bli gravid selvom ikke mensen ikke har kommet ikke tilbake, en venninde av meg ble det... så bare å jobbe med saken videre det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg får helt vondt i magen bare ved tanken på å være gravid igjen - har ikke fått tatt mitt første glass vin engang ennå!! Så med andre ord; jeg beundrer dere som kaster dere ut i det med så stor iver allerede nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, og det blir en god stund til jeg blir det igjen også...Synes jeg har mer enn nok med snuppa, og orker foreløbig ikke tanken på ny graviditet og baby. Men lykke til til dere som har blitt gravide igjen! Bra noen har mer pågangsmot enn meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i går på grunn av noe helt annet.. Og fikk sjokk da han sa at jeg var gravid! Gråt i hele går jeg.. Men i dag har jeg det litt bedre. Jeg har ikke noe valg (føler det jo sånn), og kommer jo til å glede meg etter hvert, selv om tanken er skremmende og ukjent akkurat nå.

Det forrige svangerskapet var pyton, kastet opp i alle månedene. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert, jenter! Jeg føler at jeg nettopp har født jeg:) Nå blir det uansett ikke flere her...siden jeg har tre liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

wow, dere er tidlig på'n!!!! her vil jeg ikke prøve før han er minst halvannet! men det har mye å gjøre med at jobbsituasjonen min er usikker da! vil uansett ha to tette - men ikke såå tette!

 

likevel - gleder meg veeeldig til å gå gjennom en ny graviditet og fødsel nå som jeg ser hva som kom ut av det sist :o)

 

og til HI: skjønner du fikk sjokk altså. det kan jo virke litt slitsomt, men samtidig er jo rutiner o.l. innøvd til nestemann! man vet hvordan ting skal gjøres, og man blir muligens fortere kjent med nr. 2 når man har vært gjennom det en gang allerede! lykke til, håper du får et bedre svangerskap denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå er vi også gravide *glise fra øre til øre* i 8 svangerskapsuke, så hvis alt går bra så blir det en aprilbaby denne gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp:) vi er gravid igjen :) Fikk sjokk først..hadde hatt mensen 1 gang bare..hehe men gleder oss veldig!! Har termin 5 april! Det blir stas selv om det nok kan bli rimelig hektisk..men har man rette innstilling kommer nok dette til å gå supert!! ( sove kan man gjøre når man blir gammel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lurer på om jeg kan være gravid ja. Mensen er i hvert fall en drøy uke forsinket.

 

Har hatt mensmurringer en uke nå, veldig trøtt innimellom, vært ulvesulten siste dagen og kjennes ut som jeg har begynnende urinveisinfeksjon (men har det ikke).

 

Akkurat som da jeg var gravid sist ;)

 

Har ikke brukt annen prevensjon enn "sikre" perioder og hoppe av i svingen he he så kan jo fint ha blirr gravid. Hadde egentlig lyst til å vente et år til, men kjenner nå at jeg faktisk kommer til å bli litt skuffet hvis jeg ikke er gravid... Skal ta en test i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...