Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 kan babyen min sitte i midten bak? han er så grinete når han ikke ser ut, setet er fremovervendt. Er det uansvarlig av meg? han er 6 mnd...
wirre;o) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 jeg hadde sjekket opp litt rundt det jeg. tror tryggtrafikk og vegvesenet har noe info på det. ellers går det an å høre med hs.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Det sies at midten bak er det tryggeste stedet.. Nå vet jeg ikke om det gjelder både fremover-og bakovervendt..
mammmamia ** Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Jeg vil si at det er uansvarlig å la en 6 mnd gammel baby sitte fremovervendt ja..! I Norge er det forbudt ved lov å la barn under 9 kg sitte fremovervendt! Bakovervendt kan han fint sitte i midten bak :-)
Mamsen til Silje Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Da må det vel være 3-punktssele i midten da vel,ikke bare magebelte??
Mrs. Bouquet Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Dette er nok en spøk, hehe. Men midten er faktisk det tryggeste stedet å ha barnesete så lenge beltene har så mange punkter som kreves.
mammmamia ** Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Man trenger ikke trepunktsbelte for å feste bakovervendt bilsete i midten :-) De aller fleste setene kan festes i bare magebeltet, og sitter akkurat like bra...
mammmamia ** Skrevet 9. juli 2007 #10 Skrevet 9. juli 2007 Jepp, kommenterte bare et av svarene over her :-) Tror nok også dette bare er provokasjon altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå