Gå til innhold

Har fortsatt "etterrie-vondt" etter amming......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4mnd siden fødselen, og jeg får fortsatt litt vondt i magen etter amming slik som i starten.. er bare av og til da, og ikke ofte. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

aner ikke om dette er normalt.selv hadde jeg masse etterrier i ca 4-5 dager etter fødselen, ikke noe etter det.

hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en tur til legen.

:)

Skrevet

Ja får gjøre det hvis det fortsetter sånn. Slet veldig med etterrier etter fødselen, var helst verre en selve fødselen.. så dabbet det litt mer av etter noen uker/mnd, men kommer og går på en måte. Nå er det ikke ofte, men det verker iblandt rett etter amming og jeg føler meg kvalm. På sykehuset kjente de på livmoren og sa den hadde trukket seg godt sammen etter fødselen. Men det var noen dager etterpå. Dette ble ikke sjekket igjen på etterkontrollen, det burde det vel? Hm, vet ikke jeg. Får ta en prat med legen tror jeg..

Skrevet

Hi hi, her er det anonym og nick om hverandre... Sorry, litt trøtt..:-/

Skrevet

hehe!! jeg har også gjort dette flere ganger, mixet anonym og nick. ;)

hos meg ble livmoren grundig sjekket på 6-ukers kontrollen, etter begge mine fødsler. hmm... kanskje det bare er litt murring som "henger igjen". eller hormoner... ? men få deg en sjekk, du. :) er snart 4 mnd'er siden jeg også fødte. du verden så fort det går!

Skrevet

Ja tiden går utrolig fort du, og godt er det hehe! godt å komme seg etter fødselen, sånn nogelunde hvertfall! Tror jeg tar meg en sjekk ja, selv om det skal litt til før jeg går til legen liksom.. men er jo viktig å sjekke for sikkerhets skyld etter en fødsel da;O) Får komme meg i seng nå tror jeg, mannen min og lillegutt sover søtt nå.. bare den sprø mamma`en som fortsatt sitter oppe..*Gjesp* kan bli hardt nok å stå opp imorgen ja. Du får ha en god natt da, og takk for tips! (Koselig profil du hadde by the way, tok meg en liten titt;O))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...