Gjest Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Sønnen min er 3 mnd gammel, men klarer ikke holde hodet stødig alene når jeg bærer han helt enda. Og tidligere i dag bærte jeg han mens han sov, og skulle ta meg ett glass vann. siden jeg trodde han sov, så trodde jeg at det gikk greit at jeg ikke holdt hodet hans ett halvt minutt.men plutselig våknet han og slengte hodet litt bakover. jeg ble livredd, noen som har gjort noe av det samme eller vet om det kan være skadelig?
ZamZam Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Det har skjedd her ja, hvor langt bakover kom hodet? Hvis ryggen og nakken var i et og du fanget han før han fikk en sikkelig wiplash så burde det være greit. ( Ca hvor mange cm ca? ) Hvis han fikk en stor sleng vill jeg ha ringt legevakten for å høre, var det en liten sleng tror jeg at jeg ville ha latt det være.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Vet ikke hvor mange cm sånn ca. Men har ringt legevakten og de sier at det går helt fint og at babyer tåler mer enn vi tror pga. de har ikke samme beinstrukturen som oss voksne. Mer tøyelig beinstruktur. Så det går nok fint. Han er no i samme gode humøret sitt og beveger fint på nakke og hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå