ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 jeg hadde skikkelig svangerskapskvalme nesten til jeg var 4 mnd på vei.. =/ og no er det kommet tilbake =( har jo bare 1 uke pluss en dag igjenn da men gjør jo ikke noe annet enn og spise for hvis jeg ikke spiser blir jeg spy kvalm igjenn ... ufffffffff teite kvalme .. =/
oktoberjentene;) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 æsj ja kvalm jeg også... kastet opp som en gris før idag =( vært kvalm noen uker nå, men har ikke kastet opp før i dag.... jeg også slet med ekstrem svangerskaps kvalme.. var innlagt pga det også.... isj... vi får bare holde ut... ikke lenge igjen nå ;o)
gopia22 Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 hei.....hadde samme plagene de første mnd slik som du... E 27uke på vei å har begynt å få kvalme,føler mæ oppblåst og hodepine
Mizz-Lene Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Var kvalm de første fire mnd jeg og. Nå de siste ukene har jeg kastet opp endel. Er ikke spesielt kvalm, men brekker meg av ingenting og dermed kommer maten opp igjen. Verst på morgen og kveld:(
Lille Trille 2015 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Den er kommet snikende tilbake her hos meg også. Er 32+0 i dag, og i går spydde jeg på jobb Var kvalm de første månedene av svangerskapet men ikke sånn at jeg måtte spy - var bare veldig kvalm... Nå er det 8 uker til termin, så håper at jeg ikke kommer til å være kvalm resten av tiden Heldig du som bare har 1 uke igjen Lykke til.
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 takk... siste uken går fort nå.. =O) skal på innskrivning i morgen allerede så er det bare og vente =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå