Matjamor Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Vi betaler 140 kr i mnd for full plass. For dette får vi lunsj 3 dager i uka (brød 2 dager, varmmat 1 dag) pluss drikke og frukt hver dag. Dette betyr matpakke til frokost hver dag, til lunsj 2 dager og til måltidet kl.14.30 hver dag. HJELP; så mye matpakke! Må nok bruke fantasien og gjøre den litt spennende...Får altså bare 3 måltider i uka. Virker som det er lite i forhold til hva andre barnehager tilbyr? Vil ikke surve og klage, men...
Beama Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Når har ikke snuppa begynt i barnehagen enda, men sånn som jeg har forstått det så må jeg betale 200 kr i mnd. i kostpenger. Og da er det frukt og varmt måltid hver dag iallefall... mulig de får mer mat enn det.. har ikke helt satt meg inn i det enda..
Gjest mphs Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Vi betaler 120 kr i matpenger pr mnd og da er det lunch på fredager og frukt/knekkebrød til mellommål kl 14,30 hver dag. Så jeg syns dere får mye i forhold til oss.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 ....også har du MANGE barnehager som ikke har et slikt tilbud...dvs at de MÅ ha med 3 matpakker HVER DAG!!!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Det virker som om barnehagene kan omtrent styre dette akkurat som de vil. Vi er så heldige at ungene får både frokost, lunsj og fruktmåltid, og for det betaler vi ingenting ekstra i måneden (kun maksprisen). Jeg synes det hørtes mye ut med 140 kr i mnd for 3 måltider i uka, men jeg vet ikke helt hva som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi betaler 125,- pr mnd tror jeg, og vi får 4 brødmåltider og et varmtmåltid i uka+ juice og melk til frokost og lunsj. Så vi må ha med 5 matpakker og 5 frukt/yoghurt i uka. I tillegg så vet jeg at de baker boller, rundstykker og vaffler innimellom og det går også av barnas kostpenger, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 I den forrige barnehagen vi hadde betalte jeg mellom 200-250 pr mnd og da fikk de all mat der. Smurte ingen matpakker og det var egentlig deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå