Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hva var i den??? MÅ man si ja til å motta reklame og å bli oppringt av alle disse selskapene/klubbene for å få pakken?
oktoberjentene;) Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 ligger litt reklame oppi boksen, men du får ikke noe mer i ettertid... litt småtteri der bare.bleier,smokk osv.... gøy å få noe gratis ;o) jeg bare gikk på apoteket å spurte jeg.. måtte bare fylle ut en liten lapp med navn og termin.. sikkert for å registrere sånn at man ikke kan gå rundt å få den pakken overalt.....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Ok. Takk for svar. Så på nettsiden deres, og der skulle man krysse av for at man ville ha pakken og i tillegg ga tillatelse til en haug med klubber å bruke adressen, tlf, e-mailadressen din osv. Ser bare for meg mye mas. Haaaaater tlfselgere :oD Skal stikke innom Apotek1 i morgen )
oktoberjentene;) Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 ja det blir fort mye mas med de reklame greiene... men gå heller på apoteket å spør etter pakken en å bestille på nettet..... da trenger du jo ikke å oppgi mail adresse eller tlf nr ;o) lykke til og kos deg med pakken...
Enitsirk79 Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 I min var det en leke, en del pampers-bleier, olje, smokk, stellekrem, kommer ikke på mer...
ramløsa- nok en gang Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes IKKE pakken var verdt det. Noen bleier, noen få vareprøver, masse reklame. Så mye emballasje for så lite- ikke akkurat miljøvennlig heller. Hadde det sparsommelige innholdet i det minste blitt lagt i en resirkulerbar pose eller noe. Vi driver jo og bærer på en generasjon som virkelig kan komme til å oppleve klimaproblemer- så synes ikke den store søpleflommen passer noe særlig. Gjelder i andre sammenhenger også- all den reklamen overalt, i boka man får på helsekontrollen f.eks. Da er det bedre med nettet- den reklamen feller i alle fall ikke trær:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 I min var det et "Foreldre og Barn" blad, 12 Pampers-bleier, en liten skaal med skje, en leke, vaatservietter og babyolje...kommer ikke paa mer. (Fikk ikke smokk, som jeg ser mange her har nevnt.) Jeg hentet den paa apoteket. Bestemte meg for aa ikke oppgi telefonnr. fordi jeg ikke vil bli oppringt.) Jeg synes faktisk noen av tingene var praktiske jeg, selv om jeg er enig at det var alt for mye emballasje. Babyskaalen fra Fisher Price kan komme til god nytte, leken er fin den, og selv om vi skal bruke toeybleier er jeg glad for aa ha noen faa engangsbleier i hus--naa har vi 6 bleier i hver av de to minste engangs-stoerrelsene dersom det blir krise og jeg f.eks ikke faar vasket toeybleiene raskt nok. Vurderte faktisk aa kjoepe inn noen engangsbleier som "backup," og naa slipper jeg det pga denne reklamepakken... Veldig greit...
...Misa Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Jeg ble tilbudt min pakke på apoteket, men måtte allikevel fylle ut alt av kontaktinformasjon på denne lille lappen for å få den. Aner ikke hvorvidt de benytter seg av dette senere da, men hvis det skulle vise seg å bli mange henvendelser så håper jeg man har muligheten til å bli slettet fra "systemet" igjen
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Synes pakken inneholdt lite, noen bleier (reklame for Pampers), noen små gratisprøver på kremer etc, en liten leke, et gammelt foreldre og barn. alt reklame. Pakkens innhold kan ikke koste mye i det hele tatt. Så synes egentlig ikke den var bryet verdt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Herregud, syns dere er utakknemlige. Spiller vel ingen rolle om det bladet i pakken ikke var det nyeste. Det er vel de færreste som har lest det likavel. Skal være glad noen er interessert i å gi bort no gratis i det hele tatt. Hva hadde dere egentlig forventet var i den pakken? Jeg er glad for alt jeg har fått jeg. Det eneste jeg kan si meg enig i er at det var litt vel mye embalasje, det kunne vi ha vært foruen.
scubagirl med scubababy Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 Enig med sistnevnte anonym her. Ta imot det som er gratis, og kast det dere ikke vil ha.. Jeg lurer på om det er jeg som må hente, eller om samboer kan hente? Har nemlig blitt lagt inn, og regner med å være her til fødselen. Det er bare 5 uker igjen til termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå