Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Hva var i den??? MÅ man si ja til å motta reklame og å bli oppringt av alle disse selskapene/klubbene for å få pakken?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 bleier, smokk, cd med litt musikk, litt brosjyrer om barnets utvikling, olje, skål med skje, tannkrem, litt reklame, og en leke...tja, det var i allefall i min pakke. Jeg har enda ikke blitt ringt opp av noen selskap/klubber. Kan egentlig ikke huske at jeg krysset av for noe heller:S
prøvekluten+3små Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 lurer jeg og på..har hørt det er forskjellig etter hvor man går hen og henter den ut,så mirabell,hva for kjede henta du din i ?
m@msen79 Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Hvis du henter pakken på apotektet, så må du fylle inn navn ++ på et skjema hos oss. På denne så takker du ja til å motta reklame fra div leverandører. MEN hvis du ikke ønsker å motta noe, så er det bare å gå inn på babypakke.no å "melde" seg ut igjen. Har forresten heller ikke hørt at man blir nedringt eller nedlesset med reklame. De jeg har spurt har ikke fått noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå