Gå til innhold

Flere med termin i september som venter nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 6 sep og begynner å bli litt utolmodig.... er det bare meg ?

synes dagene går litt sakte nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 16.september.. og er veldig veldig utålmodig, hehe =D

Skrevet

jeg venter dagen etter deg og synes tiden går sååå sakte....

jeg er ferdig med ferien, har kjedelige dager på en sommer-rolig jobb og alt for mange uker til termin...

det er litt tidlig å begynne å vaske tøy og sånt enda, og dessuten tar jo ikke det så lang tid.. men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå?

Skulle ønske jeg hadde et prosjekt eller no sånt på gang; typ oppussing, eksamen eller noe som ville kreve all min fritid.

Skrevet

synes en uke går fort å neste sakte jeg... men virker leeenge til september akkurat nå, siden venninda mi fødte i dag! (HURRA!)

Skrevet

Min termin er 18 sept, så håper tiden fremover går fort nå.

Er lei av å være trett og ikkje kunne gjøre alt jeg vil.

Skrevet

Å ja!! Venter, og gleder meg skikkelig. Men er ikke direkte utålmodig...enda. Synes ukene har gått fort til nå, selv om jeg har vært gravid i en evighet. Helt siden jul! det er lenge siden det! Har hørt at de siste ukene går så fort, så prøver å slå meg til ro med den tanken, og ikke telle dagene. Må nyte å ha mannen min for meg selv en stund til:)

Skrevet

Bra det ikke er bare meg som føler det sann da :-)

Enig med deg som skrev at enn skulle hatt et prosjekt.. oppussing hadde vært midt i blinken.. hihi... da hadde nok tia gått litt fortere tenker jeg...

Satt opp en lang liste jeg skal gjøre, men det er mest vasking.. kan lissom ikke begynne med det riktig enda føler jeg...

Skrevet

28 september her, så er en goood stund igjen for min del;)

Skrevet

jeg venter og venter og venter..

enda over 2 mnd igjen, og tiden bare snegler seg avgårde..

Vi har masse prosjekter på gang her i huset frem mot fødselen.. bygger veranda og innrede nytt rom til eldstemann.. Men med det bekkenet jeg har får jeg jo ikke vært med på noen av tingene, så at vi har prosjekter hjelper ikke meg..

så hvis det er noen nevenyttige damer som er på ferie i Fredrikstad i sommer, kan dere bare si i fra så skal dere få hammer eller malekost! hehe..

Imens får jeg bare vente.. :-( ,

Skrevet

Er leeengeee igjen...samtidig som det er kort... Men nå skal jeg ha ferie frem til permisjonen starter pga bekken og rygg, så da blir vel tida lang etter hvert! Har egentlig et babyrom som skal males litt på og som må ryddes først, så jeg har egentlig litt å gjøre, men det går jo så tregt med dette bekkenet... Sambo gjør nesten ikke annet enn å jobbe om dagen... Kjeeedeeerliiig...da blir formiddagene lange om man ikke tar seg en liten lur. ;) Og så må jo han hjelpe meg å løfte ting og slikt når han kommer hjem og ta seg av støvsuging og slikt når han ikke jobber stakkar, for jeg har fått strengt forbud. Får heldigvis dratt han med meg på festningen på Allsang på Grensen på onsdag da, så det blir litt tid til noe annet enn jobbing, husarbeid og ordning! Det blir kos! :) Gleder meg allerede!!! :D

Skrevet

Jeg har termin 6 september, og er også litt utålmodig - men synes ikke dagene går så sakte akkurat, men kunne gjerne gått mye fortere likevel;)

8 uker igjen - blir bra det:)

Mye jeg har lyst å gjøre før babyen kommer, men akkurat nå er jeg selvsagt blitt slapp og superforkjølet, og til tider kvalm, så selv om lysten til å gjøre noe er tilstede, er det ikke like lett å få gjort noe når jeg bare ligger på sofaen etter jobb. Men det ordner seg nok likevel :)

Lykke til videre med svangerskapet - det nærmer seg termin og snart 50 dager igjen:)

Skrevet

jeg har termin 23 sept. og syns tiden går litt sent nå. siste ukemed ferie nå også er jeg 100% sykemldt etterpå. så det blir mange lange dager. nå har ihvertfall sambo ferie så får litt selskap av han midt oppi bygginga. pusser opp en del, men ikke så mye jeg får gjøre enda. beksyttende mann her hjemme.

Skrevet

Termin 20 september :) Noen ganga syns æ dagan går utroooolig sakte, mens andre dager sitt æ å tenke på kor egentlig sist uke blei av..

Skrevet

jeg er i kjempe form jeg:) men gleder meg selvfølgelig masse til babyen kommer:)

termin 9.september

Skrevet

Termin 10. september - så i dag er det akkurat 2 måneder igjen :) Synes dagene går relativt radig unna - i hvertfall de dagene jeg er på jobb! Er det flere som skal føde på Bærum Sykehus i september forresten?

Skrevet

27 september her, og jeg syns det går greit. gleder meg selvsagt til å se lille gutt, men er jo lenge igjen enda så:)

Men jeg hører folk sier at siste delen går fort, så vi får se:=))

Skrevet

Har termin 10 september,synes at det er fantastisk å gå gravid :) Nyter dagene med bebisen inni meg :)Ikke sliten,ikke trett,jobber fult :)

Skrevet

Termin 23 september og tiden har gått veldig fort til nå.

Men nå gleder jeg meg veldig til å se vidunderet.

Har veldig bekkenløsning og klarer ikke å gjøre stort.

Alt av vasking og støvsuging er overlatt til mannen.

Mange synes sikkert dette er et luksus-prob, men tiden går veldig sakte når jeg ikke får gjort noe.

fortsatt et par timer på jobb i uka, det hjelper masse.

Ikke gøy å føle at man ikke duger til noe.

Skal bli godt å bli ferdig, det må jeg innrømme...

Skrevet

Min termin er 17.september og tida går egentlig ganske fort syns jeg..iallefall hittil:)

Syns d er greitt å ha babyen i magen jeg da:D Hehe, beskyttet der inne:)

Men selvfølgelig venter jeg på henne også:)

Skrevet

Har akkurat 10 uker igjen idag, og synes tiden går saaakte... er i samme situasjon som mange andre her ser jeg, ferie/100% sykemeldt pga bekkenet/ryggen... så blir mange laaange dager.. Akkurat nå nyter jeg det ikke i det hele tatt, gleder meg bare til prinsessa kommer ut!! :)

Kanskje det blir litt soling til helgen med grilling etc... DA blir det bra!! :)

Hvor langt har dere kommet med innkjøpene nå da??

Skrevet

har termin 7 september jeg..og dagene går fort nok akkurat nå..men det blir vel de går mye tregere når samboer drar på reisejobb i

14 dager fra tirsdag av:(

blir vel å sitte hjemme på BIM å eller satse på at jeg får tilbake litt energi så jeg kan komme meg ut blandt folk igjen:)

Skrevet

termin 23 september, og syns velm igrunn ungen kan vente til september med å komme. Men samtidig har jo "alle andre" små bebiser nå, så litt kjedelig at jeg enda har så lenge igjen... + at det er endel bekymringer om bebisen har det bra, får nok næring o.l., så sånn sett hadde det jo vært fint å fått den ut, så ser man jo iallfall om det er noe galt..

Men, men.. går vel bra. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Og satse på at tiden frem til september går fort!

Skrevet

Lengter veldig, men lillegutt får fortsatt vente noen uker med å komme ut! Har akkurat 8 uker til termin i dag, så han for holde seg der inne i allefall 6 uker til! Skal på omvisning på føden 16. august...hadde vært fint å få med seg det også! ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...