Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Er nå et par uker siden jeg fødte, og husker faktisk ikke om jeg la inn innlegg om hva som hjalp meg å få igang rier... Vannet mitt gikk, men riene starta ikke opp. Jeg ble møkk lei, og hadde hørt rådet om å massére brystvortene for å gjøre svake rier sterkere. Jeg hadde null rier, men vannet var gått og jeg var moden med 3 cm åpning... Da ingenting skjedde, skulle jeg iallefall ikke la det være uprøvd... Så jeg brukte olje og massérte... Og mens jeg massérte fikk jeg 17 rier på 30 min!! Da hadde jeg vel ikke hatt 17 rier på tilsammen flere dager...!! Var veldig spent da jeg slutta å massére, på om det hele skulle stoppe opp, men det gjorde det ikke! Så for meg funka det iallefall, og det er en helt naturlig måte å få kroppen til å gjøre noe selv for at noe skal skje. Vet jo ikke om dette funker på alle, vil jo ikke skape noen falske forhåpninger hos noen, men det hjalp iallefall meg! Så lykke til, det er vel verdt et forsøk. (Funker sikkert ikke hvis en ikke er moden...) ))
kleika Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 takk det skal jeg prøve vannet gikk i morges,men har ikke regelmæssige rier endda,dem jeg har er dog veldig vonde og så bløder jeg en del,men må jo se at få rierne igang:-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Håper dette hjelper deg like bra som meg. Lykke til!! Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå