tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 storkooooser oss!! Skulle bare inn her å si hei til alle dibbere:) Eneste minuset er at halvparten av bagasjen vår er borte. En eller annen tosk på Gardermoen har sendt den til Faro i Canada. .... Vi er i Faro, Portugal.... så vi får den vel om et par dager.... håper vi! Er 2 døgn siden vi kom, så vi får 2500 pr pers å handle det aller nødvendigste for - så Oda har fått seg en flott tralle som kosta nesten 1500... Nå er vi trøtt og sliten etter mange telefoner idag, og jakt etter bagasjen....kryss fingre at den dukker opp snart:) god sommer jenter klem fra oss
Murmeline Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!! Glemte du å ta oss med i kofferten deres? Kanskje like greit, siden den havnet i Canada! Har vært dere alt, så.... Shoppingbudsjett på flyselskapets regning er gull da, håper dere har fått skaffet dere det dere trenger! Kos dere masse, god ide med Portugal, her er det nemlig drittvær, men det vet du jo sikkert:( Klem fra oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå