Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Han har mistet lynet mcqueen bilen sin stakar
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2007 Hvis jeg ber på mine knær, hvis jeg love deg solskinn å strålende vær, hvis jeg gir deg alt du vil ha, kan du svare da?, kan du svare da?............
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Kan prøve om du gir meg hans fødselsdato:0)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 9. juli 2007 #6 Skrevet 9. juli 2007 Litt uklart, men prøver:0) Det er helt tett rundt her, ligger nok klemt opp mot eller mellom noe.. Her er noen sko (tror jeg) rett ved. Har du sett i gangen, kanskje? Likner på sånn gangmøbler rundt her, ja.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 Skal gå å se nå, kommer med tilbakemelding om et øyeblikk :-)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juli 2007 Hmmm, klarer ikke finne den nei... Ser du om den er i vårt hus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå