prekæs Skrevet 9. juli 2007 #1 Skrevet 9. juli 2007 Kan det være et problem i morgen, eller går det greit? Hvor bør vi ellers parkere?
lille_gull Skrevet 9. juli 2007 #2 Skrevet 9. juli 2007 Har ikke full kontroll over parkeringsmulighetene i området.. Bor selv i et av borettslagene rundt Valle Hovin så kan iallefall si deg så mye at det kan være problemer å få parkeringsplass på "vanlige" dager..
Kamomille Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 går ann å parkere på økern-sentere og gå derfra til Valle. Ca 5-10 min å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå