Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips om lekegrind? Hvor går jeg hen og kjøper den? har lyst på regulerbar bunn. og hvor mye koster denne?

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å svare på når du ikke har skrivet noe om hvor du bor.. Men på IKEA har de veldig barnevennlige og ikke fullt så dyre barnegrinder.. Regulerbar bunn er jeg litt usikker, men de vet sikkert mer der ;)

Lykke til!

Skrevet

Har ikke hørt om regulerbar bunn på lekegrind. Tror vel alle babyutstyrsforretningerselger de,usikker på pris,men fra 8-900 og oppover tror jeg.

Skrevet

Vi har lekegrind med regulerbar bunn.. kjøpte den på Barnia babyutstyrsbutikk, kosta vel rundt tusenlappen hvis jeg husker rett.

Skrevet

Har vært på ikea, de hadde ikke noen som helst barnegrind. bor i stavanger.

Takker for svar

Skrevet

På Renes har de også lekegrind med regulerbar bunn... koster rundt 1200

Skrevet

Trodde de fleste lekegrinder hadde regulerbar bunn. Vår har det, den ble kjøpt på Reflex (Sørbø), betalte 1400. Har vel også på Barnas Hus (Ohlsen) og Kids and Care, alle i Stavanger/ Sandnes.

Skrevet

Jeg kjøpte min på happyland på svinesund. En sånn 6 kantet. Den har regulerbar bunn, og trekk fulgte med. bådde til bunn og kanter. Den har også hjul. Betalte 713 nok.

Skrevet

takk for alle gode tips!

Skrevet

kjøpte min på deal.no den kosta 7-800kr.

og har regulerbar bunn. og fikk på døra fraktfritt

Skrevet

Tia har fått jente ..

Hvor stor var den?

• 4 uker senere...
Skrevet

Anbefale BabyDan sin om du får tak i den, når bunnen står helt nede er det dør, så barnet kan når det blir større velge selv om det vil være inni eller krabbe ut forutsatt at du har åpnet døren:)

Samt at den kan også brukes som trappegrind og peisgrind:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...