Gå til innhold

Nå har jeg og sambo flyttet til hvert vårt soverom om natta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Herregud..

Litt av ett samboerpar!

Han har begynt å snorke så inn gamprævva høyt at jeg ikke får sove lengre.. Ligger og irriterer meg i flere timer før jeg gir opp og legger meg innpå gjesterommet.

Så i dag har jeg ordna det koselig innpå der, så det er nå min nye sengeplass... hehehe...:-)

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å sove i samme seng som han lengre.. jeg får altså IKKE sove! Prøvde i 4 timer i går! :-o

Lå med ørepropper tilogmed! Men neida. Guestroom next!

Men vil jo egentlig ligge sammen med han og.... hmm... Må finne på noe lurt,... men HVA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min kjære opererte nesa sin, å da snorka han ikke lengre..

Skrevet

operasjon :) jeg snorket som en tømmerhogger før jeg fjernet mandlene og drøvelen!

Skrevet

Kjøp deg en pakke med "sov i ro", slik gamlingene bruker..hehe..

Uff, er ikke greit med snorking altså. Sambo kan snorke litt, men dytter bare til han så slutter han. Så er ikke så veldig plagsomt her..Foreløpig i hvert fall..Blir vel værre med åra..hihi...:-)

Skrevet

Hehe, dette høres ut som min sambo. Han snorker så mye for tia! Men jeg spenner han i bena, så snur han seg og sover ei stund til. Så blir det ny runde med sparking i bena :D

Skrevet

hvor lang tid tok det før han fikk den operasjonen?

sånn har vi det også pølsa...men sover sammen da, er så trøtt for tida så jeg sovner. Men det har vært tider hvor jeg har ligget og irritert meg over lyden...

Skrevet

Ja, fri og bevare - slitsomme greier!!!

Gubben her i huset snorker også noe helt infernalsk av og til, men det går som regel an å snakke til ham, slik at han snur seg og i alle fall er stille til jeg har sovnet... Når jeg først har sovnet, så skal det noe til for å vekke meg igjen....

Skrevet

legen henviste han, å det tok litt tid med venting her i nord, men siden han var henvist av lege kom han inn på en privatklinikk i tromsø, å det tok vel ca ett halvt år etter han første gang var hos legen.

Skrevet

ja da får vi bare vente og se da... tar tid her i oslo også kan du tro..sukk

Skrevet

Hi hi, skikkelig gammelt ektepar med hvert sitt soverom ;)

Til dere finner en bedre løsning, så kan du jo ligge inne hos han og kose litt før du trekker deg tilbake. he he! Også sette vekkeklokken på litt tidligere, og krype inn til han på morgenen.

Her i huset bytter vi litt på hvem som plager hverandre i senk med snorking. Men heldigvis er jeg av typen som sovner hvor som helst på natten!

Skrevet

Ha ha, ja festlig ikke sant;). Sånn er det her i huset også....føler oss som et ektepar på 90. Her byttes det det på å sove på gjesterommet, men er som regel meg som sleper meg inn i løpet av natten...

Skrevet

Ta kontakt med fastlege for videre henvisning til spesialist. Det fins faktisk mye en kan gjøre med snorking - fullstendig unødvendig å plages med det! Det fins behandlingsmetoder helt fra plaster til operasjon. Et vennepar av meg holdt på å gå fra hverandre til slutt pga snorkinga hans... Han ble operert med laser, og nå lever de et snorkefritt og lykkelig forhold :)

Skrevet

Min sambo har også begynt med en voldsom snorking i det siste. Men jeg er så frekk at jeg dulter til ham og sier "nå må du snu deg". Han bare snur seg og sover videre så

Skrevet

Jeg har hørt at akupunktur også kan fungere strålende mot snorking. Kan jo være verdt et forsøk i det minste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...