Gå til innhold

Flink tannlege i Ålesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg Må til tannlege, skal bestille time i morgen, men vet ikke hvor.. noen som har vært hos noen de kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert hos appolonia. JEg har xtrem tannlege skrekk men der var de så flinke og snille atte:) Var ikke noe gale pris heller.:)

Skrevet

Truls og Marianne Osnes kan absolutt anbefales. DentO2 heter kontoret. Samboer har aldri hatt en bedre bedøvelseopplevelse, noe helt nytt. Jeg setter meg aldri i en annen tannlegestol igjen.Det koster nok litt ekstra da...

Skrevet

kan si at de behandler med lystgass om du vil det.

Skrevet

Ja jeg har en vanvittig tannlegeskrekk.. gruer meg skikkelig.. men jeg må jo bare gå! Hva må man betale for feks boring av et par hull og det som hører med det da.. og lurer på om jeg må trekke et par visdomsjeksler.. *grøss*

Skrevet

På Appolonia er det utrolig dyrt, bare så du er klar over det. Samboeren min var til ei tannlegedame på Daaeskogen forrige uke, hun var visst veldig flink. Selv går jeg til skoletannlegen som jeg alltid har gått til, de tar imot voksne også nå.

Skrevet

Har forferdelig tannlegeskrekk selv, men Marianne Osnes er helt super.sambo betalte 1700 for ett stort hull!!!!Dyrt, men han betaler gladelig for hun er så utrolig dyktig.

Skrevet

huff... *ser feiepengene går i tannlegeregning...*

det skulle virkelig vært gratis med tannlege.. iallefall mye billigere.. Er det virkelig såååå dyrt...

Er det Apollonia som er dyreste plassen?

Skrevet

hahaha.. feiepenger.. mente seff feriepengene..:)

Skrevet

Vet ikke om Appolonia er dyrest, men det er i alle fall dyrt. Har ei venninne som rotfylte ei tann der, regninga kom på over 6000,-!

Skoletannlegen er nok billigst, jeg betalte 595,- for å trekke en visdomsjeksel der. Og jeg synes de er flinke, de er jo vant med små barn. Men de har selvfølgelig ikke lystgass om du vil ha det.

Skrevet

Hvor gårr du til skoletannlegen? Jeg gikk jo til skoletannlege før, men har flyttet, så det blir for mye stress og for langt å kjøre..

6000 er maaaaaaassse penger.. :(

Skrevet

Den som ligger bortenfor Statoil (moa), i samme bygning som den kjøkkenbutikken. Skjønner du hvilken jeg mener?

Skrevet

Her er forresten tlf nummeret: 70 17 42 00

:-)

Skrevet

hm.. norema?

Skrevet

vil fortsatt anbefale dent02 om du har tannlegeskrekk:)

Skrevet

Okey:) Takk:)

Får se hva det blir til.. bare jeg ikke pyser ut igjen:)

Skulle helst hat en tannlege i byen da..er lettest med tanke på at jeg må stikke av når jeg er på jobb en dag..

Skrevet

DentO2 er i gågata. Helt nytt.

Skrevet

Gikk selv på skoletannlegen der med norema og ville aldri i livet anbefalt de men en ser jo det folk har forkjellige erfaringer så tror du bare må prøve deg ut:) Appolonia er ikke så dyrt syns jeg og rotfyllinger koster jo alt fra 5 til 8 tusen. Tok en himla stor rotfylling, 3 store hull og pusset og shinet alle tennene. Pluss røngten bedøvelse og slike ting og betalte 8000.Dyrt er det men min egen feil at det gikk så langt... mest pga skoletannlegen jkeg er livredd.. Lystgassen kommer på 500 tror jeg dte var om du må ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...